Frk. StrikkePinne
Gift med forumet
Hvor vanlig er dette? I og med at jeg har slitt litt med depresjon tidligere sier jormor at det er større sjanse for at jeg blir utsatt for fødselsdepresjon.. Jeg er liv redd for det! Greit nok å være deprimert, men hva om det kommer til stykket og jeg ikke vil ha min lille? Ikke vil se på den eller ta på den eller noe? Føler det er litt feil, det er jo ikke den lille sin skyld.. Det er jo bare liten og uskyldig:)
Føler at en liten depresjon kommer snikende for tiden, den det kan vel like godt være at jeg bare har en ekstra "ladning" med følelser ?:p Jeg har det så bra som jeg aldri har hadd det for tiden, men like vel føler jeg meg veldig trist og blir veldig fort sur.. Håper virkelig det bare er hormoner og jeg ikke faller ned i ei grop igjen..
Føler at en liten depresjon kommer snikende for tiden, den det kan vel like godt være at jeg bare har en ekstra "ladning" med følelser ?:p Jeg har det så bra som jeg aldri har hadd det for tiden, men like vel føler jeg meg veldig trist og blir veldig fort sur.. Håper virkelig det bare er hormoner og jeg ikke faller ned i ei grop igjen..