Fødselsdepresjon - spørreundersøkelse?

En tråd i 'Juni 2018' startet av Hirka, 21 Feb 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Hirka Gift med forumet Junilykke2018

er det noen her som har fått tilbud om å ta den spørreundersøkelsen på helsestasjonen (Edinburgh-metoden)??
    Trodde denne nå var nesten «obligatorisk», men har ikke hørt et kvekk om den på min helsestasjon....

2. LallaC Glad i forumet Junilykke2018

Nope

3. Lykkespire<3 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sensommerbarna 2016 Junilykke2018

Ja jeg har fått vær gang med dem 3 siste barna

4. Hirka Gift med forumet Junilykke2018

Hvor lenge etter fødsel da?
    Synes det har vært null fokus på mor/foreldre :/

5. Lykkespire<3 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sensommerbarna 2016 Junilykke2018

Var rundt 2 mnd kontroll eller før :)
    Min helsesøster er veldig opptatt av å fange opp sånt. Følger meg nok ekstra nøye opp da jeg fikk det kraftig med 1.

6. bellulf Forelsket i forumet

Niks...

7. Siadle Forumet er livet Tilgangsansvarlig Vi som prøver :) Junilykke2018

Tok den noen måneder etter fødsel.

8. Sfidante Glad i forumet Junilykke2018

Tok hos jordmor litt over halvveis inn i svangerskapet. Men jeg gikk til en jm i en annen kommune, så får jo ikke oppfølgning derifra nå :)

9. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

.

Last edited: 3 Sep 2020
  10. XuperB Forumet er livet Himmelbarn Julegavene 2019 Junilykke2018 Januarlykke 2020

Ikke hørt om den engang. :p

11. Augustinaen Forumet er livet Tilgangsansvarlig Junilykke2018 Sommerfuglene Snøkrystallene2021❄️

Er det det lille skjemaet man skulle fylle ut om sinnstemninger? Fikk det på 6 ukerskontroll..

12. Junigull18 Elsker forumet Junilykke2018

Har ikke hørt noe om det. Hun har igrunn spurt en del om psyken min denne gangen men det er i hovedsak pga dødfødsel jeg hadde for noe år siden. Men har vært igjennom en svart fødselsdepresjon, så hadde kjent igjen om den kom. Sosialangsten er det verre med:hungover:

13. Avj Forelsket i forumet Junilykke2018

Skulle ta den, men det skjedde aldri. Men har god dialog med både helsesøster og legen da jeg har vært deprimert før og dermed veldig sårbar :)

14. Smokk@ Gift med forumet Junilykke2018

Ikke jeg heller:wideyed:

15. Miamor Flørter med forumet

Ja, på seksukerskontrollen. På helsestasjonen her hørtes det ut som om det var obligatorisk, ja.

Del denne siden