Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
"Jeg gråter og gråter, men vet ikke alltid helt hvorfor, men når slusene først er åpnet er det vanskelig å lukke dem. Jordmødrene spurte meg hva som var galt? Jeg skylte selvsagt på barseltårer og at dette var helt normalt. «Ja det er normalt, men vær litt obs på barseltårer» sier jordmoren til meg. Jeg tror jeg gråter fordi jeg er lykkelig, såkalt «happy-tears». Men hvor lenge varer slike lykketårer? "
Jeg hadde fødselsdepresjon med førstemann. Det var grusomt! Sov nesten ikke, fikk så vidt k meg mat, gråt mer enn ungen (han gråt MYE), følte meg ikke bra nok og flink nok som mamma ++. Nå med andremann var jeg heldigvis ikke fått det nå forstår jeg virkelig hva folk mener når de sier "nyt tiden, den gårnså fort" men førstemann hadde jeg lyst til å spytte på de slm sa det tl meg? For i mitt hode føltes det helt annerledes : hva var detå nye? Ungen bare skriker og jeg er ikke god nok. Huff ja...