Fødselsdagbok

mamihe

Gift med forumet
Sommerfuglene <3
Har dere det? I så fall hvilken? Jeg var ikke så fornøyd med den jeg hadde sist, men finner ikke så mange andre..

Sent from my iPhone using BV Forum

Har dere det? I så fall hvilken? Jeg var ikke så fornøyd med den jeg hadde sist, men finner ikke så mange andre..

Mente selvfølgelig SVANGERSKAPSdagbok ;P

jeg skriver egne dagbøker jeg. også klipper jeg og limer ut bilder og sånt. jeg sitter mye alene på kveldene. så det er mitt tidsfordriv :)

Sist gang hadde jeg den jeg fikk av legen, og der skriblet jeg ned enkle ting som første spark, resultater fra ul og vekt. Ellers var det enkelte dager jeg orket å skrive litt, men jeg har alltid vært håpløs på å følge opp dagbokskriving. Det står for eksempel "Sparker VELDIG mye, 76 kilo!! :O" ;) Er uansett veldig glad for det lille jeg skrev nå! :)

Det jeg ikke helt likte med den jeg hadde sist var at det sto hva jeg skulle skrive om. Form, kvalme, matlyst, osv. Kunne tenkt meg bare en rute hvor jeg kunne skrive hva jeg ville. Også var det mye jeg ikkr skrev så mye om og som jeg kommer til å skrive enda mindre om denne gangen. Men var bra med de lommene som man kunne legge ting oppi :)

Back
Topp