Fødselsbilder?

Grete71

Forumet er livet
Inspirert av mai-klubben...
Noen som vil dele bilder fra fødestuen? [:)] Er så fantastisk kjekt å se.. [:)]

Heeelt ny.....

Måling og veiing.... [:)]

Påkledning for å hoppe i dusjen.. guuuu så lekker jeg var her... [8D]

1 time gammel... [:)]

Jeg har bare bilde av sambo som sitter godt tilbakelent i en stressless og ser på film på PC'en, og trøkker sjokolade og chips i trynet. Han koste seg glugg han, mens jeg lå i senga og vrei meg i smerte! Hahaha! [:D]

Men kjekt å se bildene til dere andre.. Skulle ønske vi var flinkere til å huske på sånt.

Gubben koser med magen en siste gang...

Prekstolen var VELDIG god å ha!

Gubben var ikke sæli stressa!!

Ekstra oksygen måtte jeg også ha..

Nikolai heeelt fersk :)

ORIGINAL: Ladyeve

Å så mange flotte bilder :D:D:D
Det er sååå koselig å se på for en som gjerne strax vil føde:)

Signerer denne [:)]

ORIGINAL: Marit 83

ORIGINAL: Ladyeve

Å så mange flotte bilder :D:D:D
Det er sååå koselig å se på for en som gjerne strax vil føde:)

Signerer denne [:)]

Sign..

åh så mange fine bilder!
jeg vil såååå føde nå[8D][:D]

Her er noen bilder fra meg:

På kontroll man 8.mars etter at vannet gikk kl 18.00

Siste magebilde tatt kl 23.00, tirsdag 9.mars, litt sliten etter to søvnløse netter.. Og et bilde der jeg prøvde å gå litt ved hjelp av en prekestol uten særlig hell. Klokka var halv to, og jeg hadde kastet opp, og fant ingen stilling som var bra nå!

Fikk sjekka åpning ca 02.15, og den var kun på 2 cm.. [:(] Men JM tøyde åpning. Så ble smertene MYE værre, og jeg kasta opp igjen. Ble overført til fødeavd. kl 03.30 ca. Pressriene starta ca kl 04. og lille William kom som en rakett 04.23 den 10.3!!!

Men morkaka ville ikke ut, og jeg begynte å blø. Måtte hasteopereres. Her er bilde på postoperativ, da jeg endelig fikk besøk av lillegutt og pappa'n ca kl 9.30.

ORIGINAL: eiramena

Digger presse bilde ditt Soltrål [:D]

Hehe, faktisk er jeg VELDIG glad for det bildet [:)] Flott minne, sammen med det første bilde av Oliver på brystet

Mine Fødselsbilder[:D]

Hær ligger jeg og skal få ctg måling

Hær er lille lukas 10 min gammel, dette er det første bildet som ble tatt av han siden legene måtte ta han fra meg med en gang siden han var helt slapp og gråt ikke når han ble født...

Hær blir han målt og veid, 3380 g, 51 cm og 35 rundt hodet

En lykkelig nybakt pappa og en 3 timer gammel Lukas

ORIGINAL: Solstrål

ORIGINAL: eiramena

Digger presse bilde ditt Soltrål [:D]

Hehe, faktisk er jeg VELDIG glad for det bildet [:)] Flott minne, sammen med det første bilde av Oliver på brystet

Skulle ønske mannen også var åndsnærværende nok til å fått tatt et bilde da jeg pressa! Men han sov jo ganske langt ut i pressriene mine.. [8|]

ORIGINAL: thejohan

Går ikke an å se bildene dine, tove81!

NÅ går det [;)]

ORIGINAL: SecondTimeAround

Til og med supersøt når du føder du Solstrål!!! [:D] Dèt er ikke verst!!! [:D][:D][:D]

Hun er fantastisk søt.... [;)][8D][:D] solSTRÅL uten tvil!

ORIGINAL: Grete71

ORIGINAL: SecondTimeAround

Til og med supersøt når du føder du Solstrål!!! [:D] Dèt er ikke verst!!! [:D][:D][:D]

Hun er fantastisk søt.... [;)][8D][:D] solSTRÅL uten tvil!

Nååååå!! [:)] Dere altså [:)]Takk. Følte mg ikke søt der og da [8D]

Åå,jeg får tårer i øynene...
Masse fine bilder,og jeg gleder meg til å bli mamma igjen[:)]

tårene bare renner og renner her, gode tårer altså[:D] fantastiske bilder og god motivasjon[:D] jeg gleder meg!!!!!

Back
Topp