Fødselsbagen

Jeg bruker de fra h&m. Utrolig deilige. Men lave i livet. Sloggi har behagelige truser som er høye. Det eneste kjipe er at den kantløse versjonen krøller seg etter vask og ruller nedover :-S men den vanlige høye er god å ha. Men kjøp gjerne flere størrelser større enn det du bruker. Jeg kjøpte i str L, men det passet jo ikke.

Jeg bruker forresten medium til vanlig.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Last edited:
Jeg har fra ZALANDO og hm. Men trusene fra hm er små i størrelsen, men utrolig gode når man finner riktig størrelse.

hmmm, kanskje jeg skal prøve meg på sloggi. Tenker å ta meg en shoppingtur på mandag for å handle inn det jeg trenger til fødebagen.

Jeg bruker vanlige hipstere jeg, de samme som før jeg ble gravid. Men tenkte å kjøpe et par pakker med en størrelse større, sånn at de er gode og løse etter fødsel. Vil ha de lave, klarer ikke noe som strammer over magen.

Jeg takler ikke noe som strammer over magen selv akkurat nå, men jeg tenker bare i tilfellet det hadde blitt ks så hadde vel stingene vært rett i trusekanten. På sykehuset får jeg kanskje bare bruke de flotte nettingtrusene

I dag spurte pappaen min om jeg hadde pakket fødebagen min. Han sa han hadde hørt at det var lurt å ha den klar en tid før fødselen. Haha! Jeg og mamma lo så masse. Vi har drevet å pakka den sammen den siste tida. Morsomt at pappa skal begynne å tenke på det. Han er liksom ikke den typen.... Hehe!!

Når vi snakker om fødebagen, hva bruker dere som fødebag? Koffert, veske, bag? Er veldig usikker på hvor stor den bør være :P hehe

Jeg bruker en liten reisekoffert. På størrelse med håndbaggasje. Og en sekk som kan tres på håndtaket. Får plass til de mest nødvendige tinga.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Har en liten treningsbag jeg skal bruke, tenkte jeg.

Back
Topp