Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg startet med min i dag. Type kabinkoffert. Litt usikker på hva som er nødvendig å ha med, men skal på fødselsforberedende kurs på tirsdag, sp kanskje man får litt tips der. Ser nå at hentesettet tar ca halve kofferten. Jaja... legge ut bilde av settet også kanskje.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Var det jeg opplevde sist. Samboeren pakket hummer og kanari for å si det mildt! Masse unødvendige greier, men ikke viktige ting som shampo, hårbørste og sånn Men kamera, det husket han i alle fall da, ikke mindre en tre forskjellige - et videokamera, et speilreflekskamera og et vanlig kompakt kameraHar funnet fram en liten koffert, men ikke begynt å tenke på hva jeg skal pakke enda....
Skal se om jeg får pakket den neste uke. God ide med huskelapp på toppen av kofferten med hva som evt må pakkes rett før man drar (tenker da spesielt på toalettsaker).
Blir katastrofe om mannen må pakke
har ikke begynt å pakke fødebagen ennå jeg, men oppbevarer nå de fleste toalettsakenei toalettmappa på badet så om jeg får det travelt eller sambo må ordne med det så er hvertfall de tingene (som kanskje er det vanskeligste for han å få rett) i ordenHar funnet fram en liten koffert, men ikke begynt å tenke på hva jeg skal pakke enda....
Skal se om jeg får pakket den neste uke. God ide med huskelapp på toppen av kofferten med hva som evt må pakkes rett før man drar (tenker da spesielt på toalettsaker).
Blir katastrofe om mannen må pakke
Så nyyyydelig hentesettJeg startet med min i dag. Type kabinkoffert. Litt usikker på hva som er nødvendig å ha med, men skal på fødselsforberedende kurs på tirsdag, sp kanskje man får litt tips der. Ser nå at hentesettet tar ca halve kofferten. Jaja... legge ut bilde av settet også kanskje.
Jeg startet med min i dag. Type kabinkoffert. Litt usikker på hva som er nødvendig å ha med, men skal på fødselsforberedende kurs på tirsdag, sp kanskje man får litt tips der. Ser nå at hentesettet tar ca halve kofferten. Jaja... legge ut bilde av settet også kanskje.