Fødselsbag

kinemorB

Glad i forumet
Noen som har noen gode ideer til fødselen bag? Må hemnet en ny en :)
har dere begynt å pakke klar? :)

Finn deg en liten og grei koffert, eller en bag som ikke er kjempe stor å dra med seg. Er tross alt ikke alt for mye man trenger å pakke med seg :)

Jeg har en liten koffert, men føler liksom ikke den passer seg helt:P Den er lyse rosa, så står det girls on tour med cocktail glass på:P:D Den er perfekt i str da,men dog...hehe:) Tror nesten heller jeg får ta samsonite koffert, til tross for den er gigastor....

Jeg har en bag. Jeg er på ingen måte ferdigpakket, men såvidt begynt å legge noe småtteri oppi (sjokolade, teppe, ytterklær til lillevennen) :) Er 36 uker i dag, så får pakke litt sånn etterhvert nå :)

Jeg har bare brukt en vanlig bag hver gang.. Begynte å hive oppi litt i går, var å handlet meg litt nye joggebukser og overdeler, shampo,balsam.. har pakket oppi stellebagen til babyen hva han skal ha.. ellers får vi hive oppi resten på veien dertil..mobillader,kamera,innesko,toalettsaker er jo ting jeg bruker daglig..

fødebagen ja... hmm jeg har ikke skrevet noen liste enda eigang jeg, vel kanskje på tide å begynne å tenke på det nå.. Jeg vet det var et innlegg tidligere med en grei liste.. Noen som vet hvilket jeg mener og er det mulig forresten og søke opp innlegg på et vis her? :)

Jeg har pakket i en nike treningsbag jeg. Tror det er helt ok str på den, men har jo ikke pakket ferdig enda. Så hvis jeg ser det mangler plass så pakker jeg baby klærene i stellevesken i tillegg.

Jeg bruker en liten trillebag - størrelsen er som en koffert du kan ta med i handbagasjen på fly :-)

jeg er 36 uker i morra burde kanskje begynne å pakke litt jeg da;)

Pakket bagen her rett før helgen. Pakket i en litt stor treningsbag slik at det ble plass til både mine og babyen sine ting i samme :) Alt av tøy til meg og han er klart, så må resten hives nedi rett før vi drar. Kommer til å skrive en huskeliste med hva som skal være med og legge den på toppen av bagen. Vet jo aldri om det blir i hui og hast vi må dra, så da er det greit å ha en liste man kan følge ;)

Jeg startet med min i dag. Type kabinkoffert. Litt usikker på hva som er nødvendig å ha med, men skal på fødselsforberedende kurs på tirsdag, sp kanskje man får litt tips der. Ser nå at hentesettet tar ca halve kofferten. Jaja... legge ut bilde av settet også kanskje.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1378659637009.jpg
    1378659637009.jpg
    45,1 KB · Visninger: 87
Jeg startet med min i dag. Type kabinkoffert. Litt usikker på hva som er nødvendig å ha med, men skal på fødselsforberedende kurs på tirsdag, sp kanskje man får litt tips der. Ser nå at hentesettet tar ca halve kofferten. Jaja... legge ut bilde av settet også kanskje.

Så fint sett :)

Har funnet fram en liten koffert, men ikke begynt å tenke på hva jeg skal pakke enda....
Skal se om jeg får pakket den neste uke. God ide med huskelapp på toppen av kofferten med hva som evt må pakkes rett før man drar (tenker da spesielt på toalettsaker).
Blir katastrofe om mannen må pakke :D

Har funnet fram en liten koffert, men ikke begynt å tenke på hva jeg skal pakke enda....
Skal se om jeg får pakket den neste uke. God ide med huskelapp på toppen av kofferten med hva som evt må pakkes rett før man drar (tenker da spesielt på toalettsaker).
Var det jeg opplevde sist. Samboeren pakket hummer og kanari for å si det mildt! Masse unødvendige greier, men ikke viktige ting som shampo, hårbørste og sånn :P Men kamera, det husket han i alle fall da, ikke mindre en tre forskjellige - et videokamera, et speilreflekskamera og et vanlig kompakt kamera :laughing025

har ikke begynt å pakke fødebagen ennå jeg, men oppbevarer nå de fleste toalettsakenei toalettmappa på badet så om jeg får det travelt eller sambo må ordne med det så er hvertfall de tingene (som kanskje er det vanskeligste for han å få rett) i orden :-)

Så nyyyydelig hentesett

Her er den pakket og klar,mangler bare hårbørste og lader til tlf og iPad samt tlf og iPad da ;)

så nydelig det var :):)

Back
Topp