fødselsattest

Tullatu

Forelsket i forumet
jeg må få skaffet fødselsattest til søknaden til lånekassen, trodde denne fødselsattesten var noe vi fikk fra sykehuset, men nei den må bestilles en plass...en etat, men kommer ikke på hvilken...

noen som vet?

har også hørt at vi må registrere navn før vi kan hente fødselsattesten, hvordan registrerer vi navn? er det no som ikke kan gjøres før de blir døpt? eller kan vi bare gjøre det med en gang?
[8|] * så mye å sette seg inn i åsså*

...stress

Vi fikk forespørsel om navn i posten, så skal vi sende det inn og få attest tilbake tror jeg.

Vi fikk brev fra skattekontoret etter vi kom hjem med forespørsel om navn, så etter en uke etter vi sendte inn navneskjemaet fikk vi fødselsattest i posten.

ORIGINAL: sjøhest

Vi fikk forespørsel om navn i posten, så skal vi sende det inn og få attest tilbake tror jeg.

okei, da regner jeg med at denne navne greia kommer i posten da [;)] slipper jeg å dra meg ut å hente det enplass, så får jeg vel fødsels attesten etterhvert

Vi fikk brev fra skatteetaten om navn valg mellom 1 til 2 uker etter fødsel, som vi sendte tilbake men har ikke fått attesten enda [:)] Den kommer automatisk når du har sendt inn navnvalget tror jeg.

Venter på den jeg og! Må ha den for å få stipendet mitt, har vært blakk i hele januar så begynner å bli veldig irritert!

Back
Topp