Fødselsannonse...

Vi kommer til å skrive noe sånnt som:  (mulig vi gjør noen endringer)
 
xxx ble stolt storebror til en liten jente den xxx. Hun var xxx cm og xxx gr. Lykkelige foreldre er xxx og xxx
 
 
ehm...det har jeg ikke tenkt på...
 
Hadde i grunn tenkt å "kopiere" annonsen vi skrev da førstemann ble født (med de nødvendige endringer så klart [8D]):
 
Verdens nydeligste jente/gutt, (navnet til babyen), ble født (dato og klokkeslett) i/på (sted). Han/hun veide XXXXgram og var XXcm lang. XXXX er stolt storebror, og XXXX & XXXX er lykkelige foreldre.
 
 
Men nå har jeg funnet noen skjønne dikt som kanskje kunne brukes på en måte inne i annonsen???:
 
Det kom en liten prinsesse
til helt riktig adresse.
 
Eller...
 
Det kom en liten prins,
den vakreste som fins.
 
Eller...
 
Et elskelig lite menneske ble født til jorden i natt,
gav livet en ny mening og verden en ny skatt...
 
ORIGINAL: lievebaby

ehm...det har jeg ikke tenkt på...

 
Hehe samme her [8D]
 
I Andrea sin stod det: Henning .. og Line.. fikk en liten datter ved Ullevål universitetssykehus den 12/4. Andrea var 3058g og 49 cm lang. Familien er bosatt i Oslo. (denne stod i lokalaavisa der jeg er ifra..)
 
I byddelsavisa hadde et vennepar satt inn, der stod det: verdens beste venner ble endelig foreldre. Andrea er født da og da ved UUS. og vi gratulerer så mye. *navnet på vennene våre*
 
Nå blir det noe sånt: Den (dato) ble Andrea storesøster til en liten gutt, gutten var ****g og ** cm og skal hete *****. Stolte foreldre er Henning.. og Line, familien er bosatt i Oslo. (lokal-avisa) [;)][:D]
 
Har ikke tenkt på der, men tipper vi går for noe enkelt og klassisk, det skal forøvrig i an avis eller to her i byen, i tillegg til lokalavisa der jeg kommer fra, og der han komme fra...
 
Hadde egentlig bare tenkt å sette den inn i lokalavisen hjemme, men kanskje jeg skulle satt den inn i avis i Bergen og Stavanger også ettersom vi har mye venner og familie begge de stedene også [8|] ...er vel bare å be avisen som kommer på sykehuset om å sende annonsen til de andre avisene også... tror jeg?...
 
Back
Topp