Fødselsannonse

Vinterbarn16

Gift med forumet
Februarlykke 2016
It's gonna be May 2019
Har dere sendt inn Fødselsannonse til avisen? Hva slags bilde har dere brukt og hva har dere skrevet? Har litt lyst til å vente til nyfødtbildene fra fotografen kommer, men det kan fort ta 6 uker og da er han 7 uker allerede. Er det for lenge å vente?

Det kommer an på hva dere vil, mtp tid? Vi sendte inn rimelig fort da vi har en del fjern familie som ikke har Facebook som vi ville skulle få vite det, men som vi ikke snakker med så ofte :-)
ImageUploadedByBV Forum1457041492.311267.jpg

Tok bilde av heile familien og sendte inn 10 dager etter fødsel. :-)

Tok bilde av hele familie. De første gangene var det fotograf fra avisa på sykehuset og da kom det jo innen en uke etter at de var født. Nå måtte vi ordne selv og da tok det 3-4 uker gitt :p

Indi er 5 uker i dag, og vi har enda ikke sendt inn til avisa vi :P Bør vel kanskje få fingeren ut og gjøre det snart, siden det sitter noen og venter på å kunne klippe ut av avisene :P

Ja, jeg sendte inn på søndag, den var i avisen i dag :)

De var på barsel og tok bilder :)

Vi hadde fødselsannonse i avisen her 7 dager etter fødsel.

Brukte et fint bilde jeg har tatt selv her hjemme - og hadde tekst med noe sånt som:
"Den 22. februar kom endelig vår lille Adele til verden ved Stavanger Universitetssykehus.
Hun veide 4040 gram og helt nydelig. Vi er to stolte foreldre".

Husker ikke helt ordrett men tror ikke dette er langt unna :)

Vi hadde fødselsannonse i avisen her 7 dager etter fødsel.

Brukte et fint bilde jeg har tatt selv her hjemme - og hadde tekst med noe sånt som:
"Den 22. februar kom endelig vår lille Adele til verden ved Stavanger Universitetssykehus.
Hun veide 4040 gram og helt nydelig. Vi er to stolte foreldre".

Husker ikke helt ordrett men tror ikke dette er langt unna :)
Har ikke satt inn noe enda, han er tre uker på mandag, venter på nyfødtbildene foreløpig, blir kanskje litt lenge etter, men :)

Back
Topp