fødselsannonse i avisa

2x 24November

Forumet er livet
VIP
er det dumt å bare ha bilde av bbayen? Jeg har alltid syns det er kjedelig, for da ser man jo ikke hvem sin baby det er. ikke alltid jeg husker folk på navn, men om det er bilde av mammaen og pappaen der kjenner jeg de fortere igjen.

meeen nå ser det ut som det bare blir bilde av Viljar i avisa. Vi har ingen bilder av alle sammen.

så tenker jeg at enten må bare jeg og sambo og Viljar være på bildet, eller så må alle 3 barna være sammen med han eller alle barna og jeg og sambo eller bare Viljar.. da er det letteste å bare ta Viljar[&:]

Hva tenker dere??

(og ja, vet vi er treeeeeg[X(][X(])

Enten bare den nyfødte, eller med søskenen ;)

Jeg syns det ser litt teit ut med foreldrene jeg da.. Det er ikke vanlig her iallefall.. ;)

Synes selv at det fineste er med foreldre og baby. Og evt søsken, men ingen nødvendighet.

Men her endte det opp med bare M, etter 4 mnd... [X(] Var det noen som sa treg??

ORIGINAL: LykkeligTrollmor

Enten bare den nyfødte, eller med søskenen ;)

Jeg syns det ser litt teit ut med foreldrene jeg da.. Det er ikke vanlig her iallefall.. ;)

seriøst?? Hvorfor syns du det er teit med foreldrene? er jo vår baby[:D][:D]

ORIGINAL: Mamma til Andrea

Hehe... jeg så helt jævlig ut på det bildet vi satte i avisa og snuppa skreik (fotografen kom på sykehuset og knipset), så meget mulig det blir bilde kun av babyen denne gangen. [:)]

det gjorde jeg og med nr 2.. hadde hatt ks dagen før og hadde så vondt at jeg ikke klarte stå oppreist. Ble stående leeenge i kø og jeg gråt av smerter. Så tar han fotografen tak i meg og "slenger" meg ned på sofaen der jeg skulle sitte, og "kasta" babyen rett oppå meg det snittet var[&o] Tårene spruta, og fotografen sier "SMIL" og knipser[8D] Så ikke særlig lekkert bilde..

Enten søsken og baby eller foreldre og baby [:)]
Jeg hadde bilde av meg,storesnuppa og baby..men har ingen BF i bildet her [:)]

Med mini hadde vi bilde av oss tre.

Har man ikke bilde av alle, så funker det jo fint med bare babyen, eller babyen og søsken.

Back
Topp