fødselsangst??

chanelle

Andre møte med forumet
er det noen der ute som har fødselsangst?
jeg er praktisk talt redd for fødselen og kanskje noen her har noen kloke ord eller sliter me det samme?
 
Hvor langt på vei er du?

Jeg er bare redd av og til, så kan ikke si jeg ar fødselsangst... Men hvis du har det, så ville jeg snakket med jordmor om det! [;)]
 
jeg er i uke 34 nå, så det nærmer seg jo veldi :)
å jeg har vært i samtale me jormødre og leger, men de har helst den innstillingen på at jeg burde føde normalt. jeg vet ikke heller hvorfor jeg er så redd for det. å om noen uker så må jeg gjennom det uanz om jeg er klar eller ikke :P hehe
 
ORIGINAL: chanelle

jeg er i uke 34 nå, så det nærmer seg jo veldi :)
å jeg har vært i samtale me jormødre og leger, men de har helst den innstillingen på at jeg burde føde normalt. jeg vet ikke heller hvorfor jeg er så redd for det. å om noen uker så må jeg gjennom det uanz om jeg er klar eller ikke :P hehe


Ville du heller hat keisersnitt eller er det like "skummelt" i dine øyne? For hvis du har bedt om det og er oppriktig REDD for fødsel, så burde de vurdere det utfra ditt ønske [:)]
 
hei

jeg hadde fødselsangst. var kjempe redd hele tiden.visste ikke hva jeg ville.om det var vanlig eller keisersnitt.med eller uten bedøvelse.hadde ingen mening om fødselen, fordi jeg var for redd.men jeg har kommet meg igjennom det.

jeg hadde samtale med sykehuset, som skrev alt i sjonalen min, og at jeg fikk en omvisning inne på fødeavdelingen, der jeg fikk vite litt om hva utstyret ble brukt til.(sikkert litt forskjellig hva sykehusa jør her alså). og dafikk de greie på mine plager, da jeg kom opp dit. for når du ringer å sier at du er på vei opp til sykehuset, så kan du si at du har fødseleangst, og at du har en sjonal på det.

da skal de vete om det, føre du kommer opp. maaange som har det samme problemer, og kanskje det vil hjelpe deg å snakke med noen som kan litt mere.

masse lykke til ;-)
 
Back
Topp