Fødselsangst? Solskinnshistorier?

Julie*Lucas

Forumet er livet
Noen her inne som har slitt med fødselsangst og hatt flotte fødsler likevel? Jeg er så redd at jeg nesten pisser i buksa ved tanken og trenger å høre noen gode historier...!![:)]

på bloggen har jeg lagt ut fødselshistorien..orker ikke skrive alt her igjen..men jeg kan kalle det en drømmefødsel[:D][:D] 

http://tinerenate88.blogg.no/1263553476_min_fdselshistorie.html

Jeg hadde ikke angst, men hadde en utrolig fin fødsel [;)] Her er min historie [:)]

Jeg var på møte med fødselslege og fikk invilget KS. Tanken på å bli ødelagt nedentil gjorde meg syk... selvfølgelig så leste jeg alt jeg kunne finne av skrekkhistorier....
Jeg bestemte meg dog for å føde vaginalt. Ville ikke risikere å måtte vente for å se gullet mitt. være i dårlig form osv...

Fødselen gikk fantastisk! Hadde rier med gode pauser i mellom. Brukte kun litt lytgass på slutten, og klarte meg lenge med dette.
Gutten kom på tre pressrier og mor satt igjen med kun et sting på indre kjønsleppe, og dette kun for å hindre at det skulle svi ved kontakt med urin. For å si det slik-da det hele var ferdig, tenkte jeg at dette var da ikke SÅ grusomt som jeg trodde det skulle være. Klart det var vondt, men det er da ikke til å unngå-vi skal tross alt sette et menneske til verden!!!

Lykke til! Håper du finner en løsning som du blir fornøyd med[:)]

Jeg var livredd for å føde før jeg ble gravid, skulle ikke ha egne barn en gang. Men da lysten på baby meldte seg, så forsvant heldigvis angsten. Og guess what, jeg er dritsjalu på de som er høygravide og snart skal føde - for jeg vil ogsååååå føde!! [:D][8D]

Back
Topp