Fødselsangst!!! (samme som termin i mai )

dite

Forumet er livet
VIP
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Nå er det bare to uker igjen til babyen kommer, og hele svangerskapet har jeg vært innstilt på at dette går kjempe fint... Men så: på lørdag hadde jeg noen kraftige kynnere/mase rier, og da plutselig ble jeg grepet av en fryktelig angst!!! Ble kvalm og fikk vondt for å puste- for dette vil jeg IKKE gjøre engang til (dette er mitt femte barn).

Er litt seint å angre nå eller???
Men nå kommer jeg til å bruke de to siste ukene på bare å grue meg skikkelig[:(]

Uff! Kjenner til den panikken. Jeg gruet meg overhode ikke før helt plutselig en to tre uker før det skjedde. Det var min tredje. Har ikke gruet meg med de andre. Men jeg husket liksom plutselig hvordan det var. Men hvis det er noen trøst gikk det i hvertfall mye lettere og greiere enn jeg fryktet på forhånd. Og tenk på den lettende deilige følelsen når du har den lille i armene. Skal tenke masse på deg. Dette går bra. Lykke til

Jeg kjenner meg igjen.. Men prøver å tenke på at jeg snart får se den lille, pleier å hjelpe litt..
Er egentlig veldig klar for å få henne ut, men når det kjennes ut som om det skjer noe er jeg ikke fullt så sikker lenger..
Føler med deg..

Back
Topp