Har etter mye om og men endelig fått innvilga keisersnitt pga fødselsangst (er i uke 36 nå), uten andre medisinske grunner. Jordmoren min i kommunen og jordmødre på sykehuset jeg har vært på samtaler med ift dette har vært helt fantastiske. Men overlegen jeg måtte til som til slutt ga meg innvilget keisersnitt fikk meg bare til å føle meg dårlig, som en dårlig person siden jeg ikke ønsker det beste for meg og baby. Samtidig som barnefar også nå har begynt å stille spørsmålstegn ved hvorfor jeg ønsker dette… Han ønsker å støtte meg uansett hva jeg velger men forstår ikke, jeg forventer heller ikke at han skal forstå. Jeg burde nok vært mer åpen rundt dette med han fra begynnelsen av men jeg har holdt mye for meg selv da jeg ikke har ønska å «plage» han med det.
Jeg trodde jeg skulle bli glad og endelig kunne glede meg når jeg endelig fikk innvilga keisersnitt, men jeg føler meg bare ennå mer trist og usikker…
Jeg trodde jeg skulle bli glad og endelig kunne glede meg når jeg endelig fikk innvilga keisersnitt, men jeg føler meg bare ennå mer trist og usikker…