Jeg er så ekstremt redd for å føde. Er kun i uke 9/10, termin 10 Mai. Ingen spesiell grunn utenom at jeg virkelig ikke har lyst til å presse noe så stort utav dernede. Dette er jo noe vi er laga for å gjøre, og kvinner gjør dette hele tiden. Så hvorfor i alle dager er jeg blitt så redd for dette nå etter jeg ble gravid? Dette går utover søvnen min, forholdet mitt og hele livet mitt egentlig, både psykisk og fysisk. Seks måneder til med å grue seg er lenge, kan vel ikke være bra for verken meg eller fosteret.
Noen her som har hatt det på lignende måte og fått innvilga keisersnitt? Når har dere i så fall fått innvilga keisersnitt? Regner ikke med det er før langt fødsel… Eneste jeg ser for meg nå for å roe meg er å bli dopa ned på beroligende piller fram til etter fødsel… hjelp meg!!
Jeg vet at det beste er å føde vaginalt og at keisersnitt er en omfattende operasjon, så jeg trenger ingen forklaringer på for og imot.
Noen her som har hatt det på lignende måte og fått innvilga keisersnitt? Når har dere i så fall fått innvilga keisersnitt? Regner ikke med det er før langt fødsel… Eneste jeg ser for meg nå for å roe meg er å bli dopa ned på beroligende piller fram til etter fødsel… hjelp meg!!
Jeg vet at det beste er å føde vaginalt og at keisersnitt er en omfattende operasjon, så jeg trenger ingen forklaringer på for og imot.