Fødsels-spilleliste

Endelig_babylykke

Elsker forumet
Oktoberbarna 2021♡
Oktoberfest 2024 ❤️
Jeg vet, jeg vet. Det er ikke sikkert vi tenker på å spille denne uansett når fødselen er i gang, og alt det der. Men jeg sitter nå her hjemme og suller nå likevel, og både jeg og pappaen er over gjennomsnittet glad i musikk, så det hadde jo vært koselig med en spilleliste til bebisen skulle komme. Jeg har ihvertfall et helt spesielt forhold til den sangen som jeg selv ble født til :Heartred

Forslag til fine sanger som må med på en slik liste?
 
Jeg vet, jeg vet. Det er ikke sikkert vi tenker på å spille denne uansett når fødselen er i gang, og alt det der. Men jeg sitter nå her hjemme og suller nå likevel, og både jeg og pappaen er over gjennomsnittet glad i musikk, så det hadde jo vært koselig med en spilleliste til bebisen skulle komme. Jeg har ihvertfall et helt spesielt forhold til den sangen som jeg selv ble født til :Heartred

Forslag til fine sanger som må med på en slik liste?
Ikke noe forslag, da jeg mistet helt sansen for «bråk» da jeg gikk gravid sist for 11 år siden. Hørte masse på musikk, gjerne høyt, før det, men ble allergisk for støy siste halvdel av svangerskapet. Og det har holdt seg. Hører bare av og til på musikk nå. o_O

Men, ble nysgjerrig på hvilke sang du kom til verden til? :headphone:
 
Har laget en fødespilleliste, usikker på om jeg kommer til å spille den av på fødestua, men kan hvertfall bruke den hjemme i startfasen og i bilen på vei til sykehuset. Har lagt til alle sanger som bare gjør meg glad, og litt varierende med hva slags type sanger. Har alt fra Jahn Teigen til Shakira liksom:p
 
Ikke noe forslag, da jeg mistet helt sansen for «bråk» da jeg gikk gravid sist for 11 år siden. Hørte masse på musikk, gjerne høyt, før det, men ble allergisk for støy siste halvdel av svangerskapet. Og det har holdt seg. Hører bare av og til på musikk nå. o_O

Men, ble nysgjerrig på hvilke sang du kom til verden til? :headphone:
Oj, såpass!
Jeg ble visstnok født til Elton John sin Sacrifice. Husker jeg syntes den var så fin da jeg var liten. Jeg hørte faktisk på den igjen i dag, og den handler visst om et ektepar som ikke hadde det bra sammen og som valgte å skille seg etter ene hadde en affære. Kanskje ikke den fineste sangen å bli født til likevel :hilarious:
 
Oj, såpass!
Jeg ble visstnok født til Elton John sin Sacrifice. Husker jeg syntes den var så fin da jeg var liten. Jeg hørte faktisk på den igjen i dag, og den handler visst om et ektepar som ikke hadde det bra sammen og som valgte å skille seg etter ene hadde en affære. Kanskje ikke den fineste sangen å bli født til likevel :hilarious:
Den er nydelig. Har ikke tenkt over hva han synger om, men… En av mine store favorittsanger er hans Yellow Brick Road.
 
Jeg har en danse-liste, til fødsel (altså, til åpningsfasen). Her har vi Det var en gång en fågel, levan pollka og 500 miles, liksom.
Har andre spillelister også. De blir sikkert ikke brukt :p
 
Back
Topp