Fødsels Papirene.....

Dorothy_1

Gift med forumet
WRÆL, Jeg har nå fått fødselspapirene, Og det begynner og gå opp for meg at det Ikkje er såh kjempelenge til FØDSELEN......
Litt Nervøs...

hva er fødselspapirene??? er ikke noe jeg har fått.... eneste jeg har fått er brev med tildeling av fødeplass, og det fikk jeg når jeg var på UL i uke 19..

ORIGINAL: snappi

hva er fødselspapirene??? er ikke noe jeg har fått.... eneste jeg har fått er brev med tildeling av fødeplass, og det fikk jeg når jeg var på UL i uke 19..

Jeg har fått et brev hvor det står foklart alt fra fødselen til hjemreise, Informasjon om hva di har der, Og hvike valg man har....
Fikk også med et skjema som skal sendes tilbake til sykehuset, Men opplysninger om oss, Og hvordan vi vil ha det på fødselen, Om alkohol, Røyking, OSV....

[:D]

Fikk info om føden da jeg fikk fødeplassen, men noe mer enn det har jeg ikke fått.. men har jo fått plass på ullevål, og det er jo ikke sikkert de har plass likevel når jeg ringer/fødselen er igang så det kan være det er derfor de ikke sender ut noe mer.. ikke noe vits at de vet alt om hvordan jeg vil ha det o.l hvis jeg blir sendt hjemefra og til Ahus eller sykehuset i Asker og bærum..

ORIGINAL: snappi

Fikk info om føden da jeg fikk fødeplassen, men noe mer enn det har jeg ikke fått.. men har jo fått plass på ullevål, og det er jo ikke sikkert de har plass likevel når jeg ringer/fødselen er igang så det kan være det er derfor de ikke sender ut noe mer.. ikke noe vits at de vet alt om hvordan jeg vil ha det o.l hvis jeg blir sendt hjemefra og til Ahus eller sykehuset i Asker og bærum..

Okey, Her har vi bare 1 Sykehus, Såh har Ikkje mange valg her.... [:D]

jeg venter tvillinger så jeg må enten til tromsø eller bodø. de tar kun keisersnitt med tvillinger på stokmarknes. trur du kan velge, men er ikke sikker

ORIGINAL: edurt

jeg venter tvillinger så jeg må enten til tromsø eller bodø. de tar kun keisersnitt med tvillinger på stokmarknes. trur du kan velge, men er ikke sikker

Okey korr du bor????
Æ vesste Ikkje det, Har 2 vennine som e tvillinga, Mein nuh at di e født her og di e født på normalt vis....
Kanskje det e kommet di seinare Åran...

Fødselspapirene? Jeg har født for over 2 uker siden og ikke fått noe enda...

Back
Topp