Fødselsønsker

Baby20♡

Andre møte med forumet
Jeg skal fylle ut skjema før oul, og lurte på hva man skriver på "kommentarer eller ønsker" i forbindelse med fødsel?
Ønsket fødested, hvem man vil ha med under fødsel, evt. annet/forslag? :confused004

Tror jeg ville skrevet hvor jeg vil føde, og at jeg ikke ønsker smertelindring. Ønsker naturlig fødsel, gjerne i badekar (det gjorde jeg sist, og det funket bra for meg :happy:)

Jeg hadde skrevet at jeg er åpen for all smertelindring de har å tilby :P Og så kan man skive om man ønsker å amme eller ikke.
Vet jo at noen vil ha med seg fødselsfotograf, og hadde nok vært naturlig å skrive det der.

Jeg skrev ønskebrev sist, og tenkte å gjøre det denne gangen også. Sist skrev jeg blant annet at jeg ville ha så lite smertestillende som mulig, men så mye som nødvendig. Denne gangen vil jeg at de skal gi meg alt de lovlig og ulovlig kan proppe meg full av :p

På den mer seriøse siden har vi en navngitt lege som ikke skal komme i kontakt med meg eller barnet med mindre det er snakk om liv eller død. Dette kommer jeg til å presisere.
Jeg ønsker heller ikke at de tar barnet ut av rommet uten at far eller jeg er med (igjen - står det om livet er situasjonen selvfølgelig en annen).

Foreige gang skrev jeg om smertelindring og at jeg ville ha barnet på brystet med en gang det ble født, sånne ting.

Hvilet skjema et det? Har fått innkallelse til oul i januar, men ikke fått noe skjema?

I samme brev som innkallelsen fikk jeg skjema for å fylle ut informasjon om partner og meg, evt. sykdommer, tidligere graviditeter, evt. aborter osv. Og helt til slutt et felt hvor jeg skal fylle inn ønsker for fødsel :)

I samme brev som innkallelsen fikk jeg skjema for å fylle ut informasjon om partner og meg, evt. sykdommer, tidligere graviditeter, evt. aborter osv. Og helt til slutt et felt hvor jeg skal fylle inn ønsker for fødsel :)
Samme her! :-)

Kan ikke huske det punktet på skjemaet tidligere. Har aldri skrevet noe ønsker før.
Men denne gangen blir det noen punkter dog.
Sen avnavling, barnet opp på brystet asap, gjerne om jeg kan klare å ta barnet imot selv at de kan prøve på det.
Ellers går jeg inn i meg selv og tidligere JM har da bare styrt med sitt, men ønsker tett oppfølgning/ ay de prater med meg noe pga sist fikk jeg pressrier mens JM satt å førte noe inn på pc, og jeg fikk ikke med seg noe. Men jeg hadde akkurat kommet, så hun trodde vell jeg ikke var så langt på vei. Men hadde hun snakket med meg, sjekket åpning osv......... :bored:
Ellers skal jeg ha det rolig da. Trikset blir å få BF til å holde kjeft... (juleferie og mye folk rundt meg, så har lyst til å be alle holde kjeft for tida :angelic:)

ALT me forbehold om at ting går greit selvsagt. :)

Back
Topp