Fødselhistorier

JillJohanne

Gift med forumet
jentene i juni13
Juli13-jentene
Syns det er sååå artig og lese på april forumet om alle jentene som har født og deres historie :) jeg gleder meg så sykt til det er våres tur til og begynne og poppe ut disse barna ♥
Kjenner at jeg gleder meg faktisk litt til fødselen starter, men gleder meg mest til den er over og jeg holder lille i armene ♥

Enig, veeeeldig enig.
I går var det ei på mai som fikk tror jeg. Vannet hennes gikk på fredag eller torsdaf

Ja jeg og liker å lese.. Og gleder meg og gruer meg til det er min tur:p gleder meg vertfall til å bli ferdig:) ja nå har de så vidt begynnt på mai, så da er t ikke lenge til vi begynner her inne heller:)

hehe, mai har vel 3 eller 4 stk alt.

Så er nok ikke så lenge til vi starter her inne heller, tipper mellom 1-10 mai såååå begynner det å skje ting her å.

Hihi, gleder meg!
Har tenkt på en dum ting i natt - dere som har født kan kanskje fortelle hvordan det er, så jeg slipper å lage et nytt tråd.. Kjenner man liv mens man er i fødsel? Jeg mener, mellom riene - er den lille aktiv da?

Hihi, gleder meg!
Har tenkt på en dum ting i natt - dere som har født kan kanskje fortelle hvordan det er, så jeg slipper å lage et nytt tråd.. Kjenner man liv mens man er i fødsel? Jeg mener, mellom riene - er den lille aktiv da?

Jepp, frøkna mi derev å sparka meg iallefall.

Men det er veldig forskjellg fra person til person.

Back
Topp