Fødselforberedende kurs?

Real

Gift med forumet
Skal dere på kurs? Vi har bestemt oss får å gå på kurs. Er påmeldt kurs 20 og 21 november på Rikshospitalet. Som førstegangs, tenker jeg det er lurt for oss begge. Koster 800 pr par, så syns ikke det er så ille.

ja tenkte jeg skulle ta og dra på det denne gangen også. 
Venter bare på brev i posten fra helsestasjonen om når det er :)

har aldri vært på kurs. Dette er 4.mann. Tenker en fødsel er så individuell at en tar det der og da som det kommer rett og slett. Har fungert for meg ihvertfall :)

Var ikke på kurs sist, skal ikke denne gangen heller. Men jeg hadde en fødselsforbededende samtale på KK sist, det hjalp utrolig mye!!

Kan absolut täkna mig till det, om tilbudet finns här...:-)
Ska till JM på kontroll imorgon, så då får vi ser vad vi har tillgängligt!

Vi rakk det ikke sist, så denne gangen skal vi dra. Både for selve kurset, men også for å bli kjent med andre som skal ha baby rundt samme tid.

Jeg fikk ikke vært på det i forrige svangerskap pga svineinfluensa hysteriet. Alle samlinger som kurs og omvisninger var jo avlyst pga smittefare:/

denne gangen har jeg jo da lyst, men har vært gjennom en fødsel, og skal på samtale med sykehuset m.m. så har vel ikke samme behovet denne gangen..

Vi har takket ja til det, siden jeg er førstegangsfødende. Jeg gleder meg til det, både det å bli kjent med andre som skal ha barn på den tiden, og møte andre i samme situasjon som en selv er i. 

Jeg skal på Riksen 13. og 14. november 

Me var på det sist, på KKB, og det var veldig greit, mest for å få omvisning på fødeklinikken.
No vart me jo (desverre) godt kjent både på Storken, Føden, Barsel og Nyfødtintensiven sist, så denne gangen klara me oss uten.
Men, til dei som er førstegangs vil eg absolutt anbefala det, sjølv om fødselen slett ikkje blir slik som ein har tenkt og lært ;o)

Kakken skrev:

Synd det ikke var 20 og 21 da, da hadde vi jo møttes..

Real skrev:

Kakken skrev:

Synd det ikke var 20 og 21 da, da hadde vi jo møttes..

Ja, det var det 

Back
Topp