Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Skal dere på kurs?
Vi har bestemt oss får å gå på kurs. Er påmeldt kurs 20 og 21 november på Rikshospitalet. Som førstegangs, tenker jeg det er lurt for oss begge. Koster 800 pr par, så syns ikke det er så ille.
har aldri vært på kurs. Dette er 4.mann. Tenker en fødsel er så individuell at en tar det der og da som det kommer rett og slett. Har fungert for meg ihvertfall :)
Vi har takket ja til det, siden jeg er førstegangsfødende. Jeg gleder meg til det, både det å bli kjent med andre som skal ha barn på den tiden, og møte andre i samme situasjon som en selv er i.
Me var på det sist, på KKB, og det var veldig greit, mest for å få omvisning på fødeklinikken.
No vart me jo (desverre) godt kjent både på Storken, Føden, Barsel og Nyfødtintensiven sist, så denne gangen klara me oss uten.
Men, til dei som er førstegangs vil eg absolutt anbefala det, sjølv om fødselen slett ikkje blir slik som ein har tenkt og lært ;o)