fødselen

Blir mest sansynlig å dra inn til sykehuset aleine, og så ta det fra der, hvis jeg føler for det i øyeblikket har jeg ei venninne på vent, som er berett på å komme på veldig kort varsel. Tar ting som det kommer, så får vi se kor d går...

- Her er BF ute av bilde, og kommer ikke til å være med på fødesel, men viss han hadde vært inne i bilde, hadde det vært han som hadde vært med :)

Mamma ønsker å være med, men er ikke konfertabel med at mamma skal være med på fødsel.. Er noe som mamma ikke har noe med.. Er min opplevelse, og vill ikke ha mamma hengede over meg..

ska ha med samboern[:)]

her blir det kun sambo:) om et eller annet skulle skje og han ikke kunne hadde jeg kanskje spurt søsteren min

Her er det bare mannen som skal være med. Første gang hadde jeg søstra mi "på vent" for mannen min ble kreftsyk og måtte operere. Så visste ikke om han kom til å rekke det. Heldigvis rakk han det. Hadde ikke vært aktuelt å ha med mamma, fordi hverken hun eller jeg ønsker det.

Kun samboer her, ikke aktuelt at noen andre skal få være med! Om det hadde vært tilfellet at sambo ikke hadde kunnet blitt med, så hadde jeg nok valgt søstern min før jeg hadde valgt mamma! [:)] Har ikke sååå godt forhold med tanke på et så intimt øyeblikk..

Back
Topp