Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lilletrampepus
ORIGINAL: Cstina
ORIGINAL: Lilletrampepus
Jeg har hørt at de modningssprøytene ikke er noe særlig. Flere som har hørt det? [8|] At man da vil ha lengre tid med rier etc.
Har hørt at man kan få unødig harde rier og at de kan komme overraskende med korte mellomrom.
Mhm, så har jeg hørt at hele fødselen blir langdryg, at man har riene over lengre periode enn hvis man ikke hadde blitt satt igang. Men hva vet vel jeg, jeg har aldri blitt satt igang. Og det er jo mulig at lengden på fødselen ville vært like lang om man ikke hadde blitt satt igang også..?
ORIGINAL: Lilletrampepus
ORIGINAL: Cstina
ORIGINAL: Lilletrampepus
Jeg har hørt at de modningssprøytene ikke er noe særlig. Flere som har hørt det? [8|] At man da vil ha lengre tid med rier etc.
Har hørt at man kan få unødig harde rier og at de kan komme overraskende med korte mellomrom.
Mhm, så har jeg hørt at hele fødselen blir langdryg, at man har riene over lengre periode enn hvis man ikke hadde blitt satt igang. Men hva vet vel jeg, jeg har aldri blitt satt igang. Og det er jo mulig at lengden på fødselen ville vært like lang om man ikke hadde blitt satt igang også..?
ORIGINAL: Lilletrampepus
ORIGINAL: *Snoopy*
ORIGINAL: Lilletrampepus
ORIGINAL: Cstina
ORIGINAL: Lilletrampepus
Jeg har hørt at de modningssprøytene ikke er noe særlig. Flere som har hørt det? [8|] At man da vil ha lengre tid med rier etc.
Har hørt at man kan få unødig harde rier og at de kan komme overraskende med korte mellomrom.
Mhm, så har jeg hørt at hele fødselen blir langdryg, at man har riene over lengre periode enn hvis man ikke hadde blitt satt igang. Men hva vet vel jeg, jeg har aldri blitt satt igang. Og det er jo mulig at lengden på fødselen ville vært like lang om man ikke hadde blitt satt igang også..?
Jeg har også hørt dette,men trodde dette dreide seg om når kroppen ikke er moden på egenhand jeg?HEHE er vel en grunn til at det heter modningssprøyte ja *kremt*..Jm vil ikke sette meg i gang uten at det er modning på gang da,men noen må vel det pga de går så langt overtid?
Man blir satt igang når man er 2 uker på overtid (1 uke på overtid i Tr.heim)