Fødselen!!!

MorTilSnartTo

Flørter med forumet
Har begynt å grue meg skikkelig allerede.. Noen dager er skikkelig ille...
Hadde en tøff fødsel sist.

det gjorde jeg og andre gangen. hadde en tøff fødsel første gang. 13 timer der jeg nesten ikke husket noen ting. men er du like heldig som jeg var andre gang, har du ingen ting og grue deg til. jeg fødte på 20 min andre gang,(fra 4 cm til ungen var ute) kunne snakke meg gjennom hele åpningsfasen. jeg bare venta på det skulle bli verre, men plutsli så var det tid for å presse. 2 press, så var ungen ute. nå er jeg bekymret for å ikke rekke fram.

ingen fødsler er like, stortset går det bedre når kroppen har vert gjennom det før

min andre gang uff det var heilt forferdelig jeg måtte på sjukehuset og snakke me jordmødre i forveien for å roe meg ned. hadde en helt forferdelig første gang...MEN da andre kom ut kom hu som lynet uten smerte og det gjorde også 3, så håper det går like smertefritt me denne siste også:) hvis du gruer deg voldsomt snakk me de på ditt sykehus de skal jo være der for deg:) lykke til

Håper jeg får det sånn som dere nå...
Ja,tror jeg må snakke med noen om det...

jeg gleder meg til fødtselen.. : )  Veldig magisk og fantastisk den tiden på sykehuset--Første gang brukte jeg 25 timer fra 3 cm åpning til han ble tatt med vakum/sugekopp og jeg fikk epedural da på slutten. Brukte lystgass i 12 timer før jeg fikk epedural....... Andre gang gikk d 3 timer fra 3 cm åpning til jeg presset han ut på 3 pressrier. Lå bare i badekaret frem til 9 cm åpning og fødte i fødesenga. : )
Nå har jeg et ønske om å føde i badekaret. Syntes sist d var supert å ligg der : )

Gleder meg : )

Back
Topp