Fødselen

lnie

Forumet er livet
Litt inspirert av de fulle føderommene på Fødeavdelingen, hehe.

Skal dere ha med mann/kjæreste, faren til barnet (som da kanskje ikke er mann/kjæreste), mamma, svigermor, venninne, søster.. på fødselen?

Her er det samboeren min eller ingen. (Og det er jo fare for å bli ingen siden jeg nekter han å bli med hvis fødselen skjer 8.1, så det blir jo gøy..)

Bare samboer skal være med, orker ikke tanken på noen andre .

Holder lenge med min kjære her.

Det blir nok kun min mann tenker jeg :) Men kanskje jeg blir mammadalt i siste liten og vil ha med henne også, hehe

Blir bare æi og mannen denna gangen også. Kunne ikke tænke mæi å ha andre kjente med på det.

nei fødselen er privat.. kun meg og mannen der!!

lnie skrev:

Her er det samboeren min eller ingen. (Og det er jo fare for å bli ingen siden jeg nekter han å bli med hvis fødselen skjer 8.1, så det blir jo gøy..)

Haha, ble litt nysgjerrig eller så er jeg litt treig ... Men hva skjer den 8.1? =P heh..

På min første fødsel var det meg og kjærestemann, samt mamman min <3 Kunne aldri vært foruten noen!! En fødsel er veldig privat, og både kjæreste og mamma vil kjenne sin kjære eller sin datter <3 Så denne gang blir det hvertfall meg og kjærestemann, kanskje mamma blir med denne gangen også :)) *krysser fingrene* <3 <3 <3

Kun kjæresten skal være med!

Det blir samboen eller ingen! Liker ikke heller tanken på at noen andre ville vente i gangen utenfor. Det blir han og jeg eller så gjør jeg det alene!

her er det også kun Sambo som får være med inn. Skal absolutt ikke ha med gud og hver mann under selve fødselene. Men dersom man blir liggende lenge og bare ha rier. kan jeg godt tenke at jeg vil få behov for å få mammaen min der. Tviler på at noen av venninne mine blir bedt med på noe slikt. og blir de så blir de kastet ut når pressriene er der ;) Og da blir det kun bestevenninna. Vi har vært gjennom så mye og hun har alltid vært der for meg.

Men mamma skal uansett være på sykehuset hele tiden om hun venter utenfor eller ikke det kan jeg ikke si så mye om. er første fødselen min så jeg vil nok ha henne utenfor for å kunne rope henne inn i tilfelle jeg trenger ekstra støtte ;)

Dette er min tredje førdsel og de 2 andre fødslene har vært så flotte så jeg kunne godt tenkt meg å hadt med meg  ei vennine og samboeren min. Men samboeren min vill bare at det skal være han og jeg. Så da blir det bare han og jeg da :) 

minnik skrev:

lnie skrev:

Haha, ble litt nysgjerrig eller så er jeg litt treig ... Men hva skjer den 8.1? =P heh..

På min første fødsel var det meg og kjærestemann, samt mamman min <3 Kunne aldri vært foruten noen!! En fødsel er veldig privat, og både kjæreste og mamma vil kjenne sin kjære eller sin datter <3 Så denne gang blir det hvertfall meg og kjærestemann, kanskje mamma blir med denne gangen også :)) *krysser fingrene* <3 <3 <3

Sønnen min har bursdag, så jeg har sagt at jeg nekter å "sette han bort" på bursdagen sin, så daddy må være hjemme. :P

Så bra du har så godt forhold til mamman din da:-) Jeg kunne aaaldri hatt med mamma, eller noen andre:P

Samboeren min blir med!! Forje gang hadde je gmed min kusine/beste venninde også. HUn var likbleik og satt veldig stille under fødselen. Var en ganske stor opplevelse for henne

her blir det samboer/far til baby eller min bestemor. utradisjonelt, men det funker ^^ årker ikke tanken på å være alene der :P

Jeg håper å kunne ha mannen min med... hvis ikke blir jeg muligens alene.
Han jobber 14/14, så om han er borte når det hele starter, vil det ta tid for han å komme til Oslo og til sykehuset. Med tanke på hva som skjedde sist, rekker han det nok ikke om han ikke er hjemme. Og med samme tanke i hodet, vil jeg ikke ha noen hysteriske venninner der, heller. Og Mamma må jeg ha til å passe på Mini & hundene hjemme... dessuten ville jeg ikke hatt henne der da, uansett.

(se på bloggen min om du er nysgjerrig på hvordan alt gikk sist) 

minnik skrev:

lnie skrev:

Litt nysgjerrig jeg og ;P Hva er spesielt med den datoen? :P
Da jeg fikk første mann, ville jeg ha med mamman min og, men sambo nektet plent! Fikk ikke lov, møkka mann :P Men jeg klarte meg faktisk veldig fint med kun han der, så det blir nok det samme denne gangen og tenker jeg :) Han er utrolig flink, så er ikke redd eller noe :))

lnie skrev:

minnik skrev:

lnie skrev:

Sønnen min har bursdag, så jeg har sagt at jeg nekter å "sette han bort" på bursdagen sin, så daddy må være hjemme. :P

Så bra du har så godt forhold til mamman din da:-) Jeg kunne aaaldri hatt med mamma, eller noen andre:P

Hmm hadde jeg lest alt før jeg skrev selv så hadde jeg sett svaret :P hehe.
Skjønner du ikke vil sette bort han på bursdagen hannes :) Får satse på babyen kommer utenom bursdagen da, så du får ha med pappan :)

Blir kun samboeren og meg,slik som sist :)
Kunne ikke klart å hadd noen andre enn han der,er alt for privat.

Jeg skal ha med meg mannen min, og kanskje søsteren min.
Jeg har sagt at jeg gjerne vil ha henne med nå, men spørs om jeg vil når jeg veit det nærmer seg. Det er jo en personlig og privat opplevelse, og jeg tror mannen mener han vil møte barnet sitt for første gang alene, og det kan jeg forstå! :)

Back
Topp