fødselen jeg skulle...

Mspower

Forelsket i forumet
være med på,den startet i går ;)
iogmed att flere av dere ville hør,så forteller jeg det kort her ;)

I går (søndag 18.10) fikk jeg mld på tlf min att riene var i gang... ca 07.30.
De var ikke så harde,men måtte puste seg litt igjennom...
jeg sto opp og hoppa i dusjen,aldri vært så rask før,men visste att dette kunne ta tid,men ville uansett være der for dem begge :)

da jeg kom til henne ved 08.30 tiden så satt vi å snakka litt,mens hun pustet...
jeg følte jeg masa litt,men spurte om hun ville ringe sykehuset for å ta en sjekk. kunne jo hende det ble bedre å slappe av hvis hun fikk høre hvordan det lå ann:)
Vi dro på sykehuset ved 14.00tiden og fikk en sjekk... dem kunne ikke fine ut hvor stor åpning det var,for hun hadde så vondt. men ville hjem!

På tur hjem skulle vi innom å kjøpe litt mat så vi fikk i oss noe næring. da vi svingte ut av sykehuset sa hun: søren,Linda... jeg tror vannet går...
Men vi rodde det litt vekk med att det kanskje var noe annet pga det dem hadde undersøkt henne med,for det kom ikke så mye!

da vi kom hjem og akkurat hadde spist gikk hun på do,og ble borte lenge... mest pga at riene ble hardere! da hun kom ut igjen av do hadde hun fått på seg jakka,og ba oss dra nå!!! hehehehe...(hva var det jeg sa? :p)
da vi endelig fikk hu inni bilen,så kom riene oftere og sterkere!
Vi kom på sykehuset 17.15,og ble motatt av ei kjempe hyggelig jordmor :)
men søren heller om hun fikk undersøkt mye... var sååååå vondt... måtte presse...
så... etter en stund ble hun lagt oppi fødesenga. Og da var det igang.... :D
...Med lystgas,som igrunn ikke hjalp,så masserte jeg ryggen hennes hele tida,mens kjærsten holdt henne i hånda... smertene ble verre,og hun ville alt begynne å presse :O
Da jordmor sjekket henne hadde hun 9cm åpning,og kunne begynne:)

Dette varte ikke lenge!!!! ...
Klokka 19.48 kom lille prinsesse Leah Sophie til verden... med mye mørkt hår og lys hud <3
Hun veide 3518g og målte 50cm... hodeomkrets:35!

var ett nydelig møte,og tårene rant...
fikk tilogmed rosa sløyfe i håret <3 <3 <3

gjorde en lang historie litt kortere.......

Klem :D

Så fin fødselshistorie[:D]
Kan tenke meg at det var stort å være med på en fødsel[:)]Jeg var med bestevenninna mi på hennes fødsel for 5 år siden[:D]

Stor klem til deg snuppa mi <3

Høyrst ut som ein fin opplevelse[:)] Sikkert stort å få vera med på! Håpar at masse babystøv smitta over på deg og[:)]

ORIGINAL: Ivara

Så koselig at du deler dette med oss [:)] kan tenke meg det var en flott opplevelse for deg å få være med på noe så stort.

Neste gang er det din tur [;)] *krysser fingrene*

signere dette:) for en fantastisk opplevelse

Back
Topp