Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Etter rier i sånn ca 50 timer, uten søvn ikke noe særlig mat eller noe så trenge jeg den timen søvn jeg fikk da. De slo den av en stud før pressriene.ORIGINAL: Buble
Kun lystgass......funket som bare det !!
Fikk det ikke helt til med T, men andre gangen med O så var det en særdeles fin smertelindring for meg[:)][:)] Fikk god veiledning i hvordan den skulle brukes av en jordmor, slik at jeg brukte den riktig[:)][:)]
ORIGINAL: Gullklomp
ORIGINAL: Buble
Fikk det ikke helt til med T, men andre gangen med O så var det en særdeles fin smertelindring for meg[:)][:)] Fikk god veiledning i hvordan den skulle brukes av en jordmor, slik at jeg brukte den riktig[:)][:)]
De har ikke lystkass i bergen [:'(]
ORIGINAL: Tjukkaaa
ORIGINAL: Gullklomp
ORIGINAL: Buble
De har ikke lystkass i bergen [:'(]
Hahah - jeg fødte også i bergen og jeg spurte etter lystgassen en eller annen gang i fødselen - ble rimelig skuffet altså[8D]