Noen her som skal skrive det eller har skrevet?
Eg er blitt anbefalt av jordmor å gjøre.
Og trenger litt tips å råd.
Eg er blitt anbefalt av jordmor å gjøre.
Og trenger litt tips å råd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ingen spesielle ting jeg tenker at er viktig, og er førstegangs, så vet jo ikke hvordan ting blir heller. Tenker at det blir til at vi bare snakker om ting underveis. Skal ta en prat med samboeren før fødsel så vi kan dele generelle tanker og han eventuelt kan snakke for meg hvis jeg ikke orker 
Hvorfor ikke skrive ned noe slikt? Tanker du har gjort deg er jo gull verdt.Det gir jo veldig mening å skrive fødebrev hvis man har tidligere erfaringer eller spesielle behov. Men jeg vet ikke om det er vits for alle? Jeg er også førstegangs så i utgangspunktet tenker jeg ikke skrive noe brev, fordi jeg aner ikke hva jeg vil, eller hvordan jeg vil reagere eller noe.
Jeg tenker at kanskje det jeg føler er riktig nå blir feil når jeg skal føde? For eksempel tenker jeg nå at jeg vil jeg helst gå rundt mye når jeg skal føde, fordi det pleier å hjelpe å gå når jeg har vondt. Men tenk om jeg er helt utslitt og det hjelper mer å ligge i en god stilling, også begynner jordmor å mase om at jeg skal gå fordi jeg har skrevet det i brevet. Haha, jeg vet ikke, men redd for å skrive noe jeg angrer på liksom. Tenker at at heller snakker med samboer så får han være min tolk og masekråke!
Sånn jeg har lest så skal fødebrev være oversiktlig og ryddig, men klare punkter. Og det hadde jeg ønsket meg selv var det jeg som var jordmor. At jeg skal skrable ned masse tanker frem og tilbake og forvente at en stakkars overarbeida jordmor skal bruke tid på å lese det blir feil i mitt hodeHvorfor ikke skrive ned noe slikt? Tanker du har gjort deg er jo gull verdt.
Førstegangs her også, men kommer til å skrive ned tanker jeg har uansett.
Nei men det du skriver er det jo fullt mulig å skrive i stikkord eller mer oversiktlig. Og du må jo kjenne deg selv så godt at du vet om du liker å bli pratet til med koselig og søt stemme eller litt mer streng og bestemt? Sånne små ting kan ha mye og siSånn jeg har lest så skal fødebrev være oversiktlig og ryddig, men klare punkter. Og det hadde jeg ønsket meg selv var det jeg som var jordmor. At jeg skal skrable ned masse tanker frem og tilbake og forvente at en stakkars overarbeida jordmor skal bruke tid på å lese det blir feil i mitt hodeMen har man noen tanker man vil at jordmor skal vite om så er det jo fritt frem og dele!