Fødsel

EdonaBigMama

Forumet er livet
JEG GLEEEDER MEG TIL Å FØDE [:D] Noen andre andregangsgravide som føler det sånn? for alle ser rart på meg jeg svarer det, med god grunn [:)]  

Skjønner ikke hvorfor folk ser rart på deg for å si at du gleder deg til å føde.
En fødsel kan jo være en kjempefin opplevelse, selv om den som oftest er smertefull (dog i svært forskjellig grad og varighet).

Selv hadde jeg grugleda meg![:)] Er en fantastisk opplevelse jeg gjerne vil oppleve igjen maaange ganger!! Men fy så vondt![8D]

Er ikke gravid, men håper virkelig jeg får oppleve og føde igjen [:)]
helst til termin da, så jeg slipper tankestresset rundt å få for tidlig igjen da... [;)]

Hadde blandete følelser da jeg ventet nr to. Mye pga 1t og 45min med pressrier med nr1. Gledet meg mest til å få fødselen overstått og babyen min på magen. [;)]
Men fødsel er jo også en vidunderlig opplevelse, så har forståelse for at du gleder deg.

Synes ikkje det er rart at noken seier dei gledar seg til å føde![:)] det er ikkje noke rart med det i det heiletatt![:)]

Eg for min del gruar meg... men det er fordi eg hadde ein tøff opplevelse sist.

ORIGINAL: Prisilla

Jeg gledet meg til å føde andremann gjennom hele svangerskapet [:D] Under fødselen skjønte jeg ikke i hele tatt hvorfor jeg hadde gledet meg [8D]

føler på meg at jeg kommer til å tenke det samme [8D]
folk ser rart på meg fordi de vet hvor vondt jeg hadde(spess svigermor som var der) og hvor lenge jeg prata om det etterpå [8D] rart, man husker hvor vondt det er og at man engang har sagt NOT AGAIN, men her sitter jeg altså gravid og gleder meg som fy [:)] er jo bedre når man vet hva man går til, det hjelper skikkelig bare å puste ordentlig!!

eg gledet meg også:) og med god grunn! 4pressrier, og smakk der va vesla ute. på med tights og tunika og spaserte ned til sykehushotellet. hehe va kje svett eingang[:D]

masse lykke til, nesten så eg e missunelig[:)][:)][:)]

ORIGINAL: lykkeligmamman

eg gledet meg også:) og med god grunn! 4pressrier, og smakk der va vesla ute. på med tights og tunika og spaserte ned til sykehushotellet. hehe va kje svett eingang[:D]

masse lykke til, nesten så eg e missunelig[:)][:)][:)]

haha heldiggrisen [:)][:)] noen her som har opplevd at det er lettere med nr 2? eller omvendt?

ORIGINAL: EdonaLarsen

JEG GLEEEDER MEG TIL Å FØDE [:D] Noen andre andregangsgravide som føler det sånn? for alle ser rart på meg jeg svarer det, med god grunn [:)]  

både gleder meg gruer meg, hehe :)

gleder meg masse! Gjorde det sist og. [:D] Gleder meg mer nå fordi jeg vet at etter vondtene får jeg verdens fineste premie![:)] Verdens deiligste følelse er det siste presset og baby rett opp på magen![:)]

ORIGINAL: Badeand*

gleder meg masse! Gjorde det sist og. [:D] Gleder meg mer nå fordi jeg vet at etter vondtene får jeg verdens fineste premie![:)] Verdens deiligste følelse er det siste presset og baby rett opp på magen![:)]

sign [:)][:)][:)][:)][:)]

Hadde gledet meg mer hvis jeg skulle føde vaginalt. Men, akkurat nå må jeg si at jeg gleder meg litt til å få barnet ut etterhvert...

Gledet meg første gang, men hadde jeg vært gravid nå ville jeg nok gruet meg.
Hadde en veldig fin fødsel altså, men herregud det gjør jo dritvondt[8D]

Back
Topp