fødsel

har født før, men kan ikke si at jeg gleder meg av den grunn[:)] tenker likevel at alt går bra, og håper at jeg skal klare å jobbe bedre MED kroppen denne gangen, enn MOT den..  Fikk anbefalt av jordmor å be om akupunktur tidlig i forløpet for atr det skulle gå greiest mulig[:)] uansett, lykke til til alle sammen[:)]

Jeg gruer meg i grunnen ikke noe særlig til smertene.. men mest til selve situasjonen.. Ligge der å være "sårbar". . (det jeg frykter mest bortsett fra sprøyter er at jeg skal gjøre mitt fornødende foran de som er der.. [:(]). . .

men jeg tror det kommer til å gå bra jeg.. gleder meg bare til å få gutten vår ut i verden nå!!

skjønner at dere gruer dere,det gjørde jeg også.......var førstegangsfødende i januar.Men jeg lover dere at når det setter i gang,så er dere så letta og fokuserte på hva dere skal igjennom at dere kommer ikke til å tenke på at dere gruer dere.Jeg var redd,men når vannet gikk hjemme tidlig på morgenen,så var jeg bare SÅ klar,og verdens fineste gutt kom på kvelden da,helt fantastisk følelse.Veldig godt å vite at man har klart det å føde,var kjempestolt av meg selv....Så lykke til,ikke vær redde.Legene er der for å hjelpe dere,de har gjordt dette uendelig mange ganger før.

Det er min store skrekk også!

ORIGINAL: AB

Jeg gruer meg i grunnen ikke noe særlig til smertene.. men mest til selve situasjonen.. Ligge der å være "sårbar". . (det jeg frykter mest bortsett fra sprøyter er at jeg skal gjøre mitt fornødende foran de som er der.. [:(]). . .

men jeg tror det kommer til å gå bra jeg.. gleder meg bare til å få gutten vår ut i verden nå!!

Back
Topp