fødsel??

Giganta

Glad i forumet
Jeg lurer på om de som har flere fødsler bak seg ,hvordan var fødsel nr. 2? Var det lettere,tok det lengre tid??[8|]

har ikke født før...
men tror det er veldig forskjellig

Hei hei...
Jeg har 3 fødsler bak meg... dn første var desidert lengst...Vannet gikk halv fem- seks på morningen dn 28, fikk vondt på morningen 29.. og klokken 16.30 kom min eldste datter til verden...  Andre brukte jeg vel ca 8 timer på fra jeg begynte å få vondt og til hun var ute.. Mitt tredje gull brukte jeg ca 7-8 timer på... Men han ble satt igang... di tok vannet klokken 9 på morgenen, fikk drypp klokken 11.30 og klokken 15.20 var han ute!! Gleder meg til nestemann!!!

jeg brukte ca.2 døgn på min første datter.Jeg er livredd for å få en slik lang fødsel igjen.
men det kan jo gå raskt også[:D]HÅPER DET DA[;)]

kjenner to, andre gang kom ungen ut etter en time, de rakk så vidt frem til sykehuset

Har født bare en gang jeg da, men her gikk det fort unna! 2 1/2 time så var det gjort, med bare lystgass som smertelindring[:)]

Halloen.....
Jeg har Ikkje født, Men vi er 3 søstre og slik var tiden på di fødslene:
Jeg: Ca 8 - 9 Timer
Den mellomste: Ca 6 timer
Og den minste: Ca 23 timer.....

Og Mamma sah at den med den minste søstra vår deffentlig var verst, Men hun var størst, Såh hun plagdes litt med og få henne ut derfra....

[:D]

Back
Topp