Fødsel?

SillyMilly

Forelsket i forumet
Hvor lang tid etter dere opplevde de første smertene i ryggen tok det før fødsel var i gang? :)
 
Med første tok det ca 5-6 timer fra jeg kjente litt murringer nak o ryggen til vannet gikk.
Med nr to hadde jeg murringrr litt her og der uken før fødselen. Hadde første rie på søndags morgen, men fødte ikke før onsdags morgen.
 
Med første hadde jeg maserier igjennom natten, som stoppet på morgenen. Natten etter gikk vannet ca 00.30, med rier som startet rett etter, og han var ute 11t senere. Aktiv fødsel 5t:)
 
Sniker.

Med første satt det kun i magen (ingenting i rygg). Fikk aldri noe begynnende murringer i rygg eller så. Begynte som ubehagelige kynnere i 4-5 tiden på natten, ble vondere utover dagen, og kom inn på føden kl 13-14 med 8 cm åpning :hilarious: hun var ute 15.30.
 
Jeg fikk mensmurringer i magen samme kveld som ballongen ble satt inn. Deretter hadde jeg nok modningsrier hele natten (uten at jeg helt skjønte hva det var), men fikk morfin for smertene for å være uthvilt til neste dag+ lå med varmepakninger på magennog ryggen. Deretter var det modningspille neste dag, så drypp. Noen timer etterpå gikk vannet, og derfra og ut- PANG!: Ordentlige rier og 3 timer senere var ungen ute!
 
Back
Topp