Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde en veldig fin fødsel sist, og gleder meg veldig til en ny fødsel Eneste jeg er litt "redd" for er at den ikke skal bli så bra som sist.
Når på året er dine andre født? i følget nikket ditt så har du barn født i 2013 og 16?Jeg har hatt to fine og raske fødsler, så er spendt på hvordan det blir denne gangen. Tankene vandrer ganske ofte mot fødselen. [emoji173]️
For en tøff opplevelse du har hatt!Tenker ofte på forrige fødsel og hvor fæl den var og da blir jeg deprimert og gruer meg masse till denne.
Har derfor bestemt meg for å tenke positivt: ettersom så mye var dårlig med forrige så er det jo så mye som kan gå bedre med neste!!
-Få smertelindring
-Enklere og raskere fra 10cm og ned på bekkenbunn, uten helvetiske smerter i halebein og skamben i over en time da barnet passerer utroligt langsomt. (Stort barn)
-Ikke oppleve at hjertelyden går ner så barnet må presses ut rask og vi ikke rekker å tøye
-og at barnet ikke har hånden ved hodet så albuen river meg opp langs siden av åpningen
-Ikke revne halve endetarmsmuskulaturen
-at barnet ikke svelger misfarget fostervann å må være ifra meg i 16 timer fra rett etter fødselen.
-Ikke miste 1,6l blod
-ikke måtte operere ut morkaken i narkose
-ikke bli ekstremt magsyk/utmattelseskvalm når barnen er et døgn gammelt og ligge og kaste opp og skjelve ukontrollert en halv natt.
Tenk så mye som kan bli bedre, bare å glede seg til neste fødsel!
Når på året er dine andre født? i følget nikket ditt så har du barn født i 2013 og 16?
Mine er født juni 13 og februar 16Stemmer det [emoji4] Han eldste er født i september og vesla i juni [emoji4]
Mine er født juni 13 og februar 16