Bkno9130292
Blir kjent med forumet
Hvordan var din fødsel og de første to månedene etter ?
Når fikk du dra hjem fra sykehuset?
Når fikk du dra hjem fra sykehuset?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt var du på vei?Hadde en veldig fin fødselsopplevelse.
Igangsatt fødsel grunnet mistanke om at tv1 ikke vokste.
Fødte tvilling1 i hodeleie, og 14 minutter etterpå kom tvilling2 i seteleie.
Var på barsel i seks dager. Om jeg hadde hatt lyst kunne jeg reist hjem før, men jeg ønsket å få etablert ammingen før jeg dro hjem da jeg hadde en 4 åring hjemme.
De ble født i uke 37+0, akkurat ikke premature.Hvor langt var du på vei?
Hadde en veldig fin fødselsopplevelse.
Igangsatt fødsel grunnet mistanke om at tv1 ikke vokste.
Fødte tvilling1 i hodeleie, og 14 minutter etterpå kom tvilling2 i seteleie.
Var på barsel i seks dager. Om jeg hadde hatt lyst kunne jeg reist hjem før, men jeg ønsket å få etablert ammingen før jeg dro hjem da jeg hadde en 4 åring hjemme.
Planlagt ks i uke 36+3, eneggede gutter. Rolig og behagelig opplevelse, alt gjort i kontrollerte former. Fin form etterpå. Har hatt hastekeisersnitt før, og utrolig glad for at det ble planlagt denne gangen så vi slapp hasterunde igjen. Det tøffeste var i grunn å få to gutter som begge var sugesvake og var en kamp å få mat i. Vi fikk ikke dra hjem før vekten pekte oppover, så ble på barsel i 6 netter. Første mulige dag vi kunne fått reise hjem var etter 4 netter.
Hadde siste kontroll på sykehuset i uke 24+0, og skal om en uke igjen (er da 28+2). Fikk streng beskjed av jordmor at jeg måtte spørre om fødselssamtale med jordmor, siden jeg ikke har fått noe informasjon om det enda.Jeg vil ta keisersnitt og gruer meg en del, føler jeg ikke helt har fått informasjonen om fødselen/keisersnitt og barseldagene ..
Så godt dere fikk reise hjem med to friske gutter [emoji170][emoji170].