Fødsel

Jeg gleder meg til fødsel .D barseltiden gruer jeg meg skikkelig til :( gleder meg til babytiden er over jeg ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Oi, så langt frem har jeg ikke tenkt i det hele tatt enda :p Gleder meg i første omgang til å passere 12 uker, og til babymagen begynner å vise seg :Heartred
 
Det var kanskje litt tidlig ja :p Jeg har ikke tenkt så mye på det... Gleder meg ikke akkurat til fødselen, vet jo nå hva jeg går til - og fødselen sist gikk kjempefint, men likevel. ;) Gleder meg jo til barseltiden da!
Hehe kom plutsli på det her i sta.
Jeg har hatt 2 kjempe fine fødseler, og syns fødsler prosessen er veldig fin selv om den er vond. Og ikke minst så mye følelsen og når en endelig får den lille på magen er en helt i skyene...
 
Hehe kom plutsli på det her i sta.
Jeg har hatt 2 kjempe fine fødseler, og syns fødsler prosessen er veldig fin selv om den er vond. Og ikke minst så mye følelsen og når en endelig får den lille på magen er en helt i skyene...

Ja når du er ferdig er alt helt fantastisk!! ;)
 
Jeg gruer meg til fødsel :-/ Får ta et par samtaler med jordmor og håpe det blir bedre. Skal ikke snakke så høyt om fødsel for mine erfaringer er ikke så hyggelige - men å få lille på brystet er alt man burde fokusere på <3 Og barseltid! Det blir stas <3
 
Jeg gleder meg skikkelig til OUL, til å få vite litt mer om hvem som er inni der. Og så gleder jeg meg aller mest til å se babisen min for første gang, og om h*n ligner på førstemann <3

Syns fødselen var en fantastisk opplevelse, selv med 17 timer med rier, 2.5 time med full åpning og bruk av sugekopp :p Så gleder meg til det, og til jenta mi får møte lillebror eller lillesøster.
 
Å? Hvorfor det?:/

Mini slutta å sove da han var 12 dager, hylte fra kl 17-3 hver jævla dag i 5 mnd. Han sov ikke med mindre jeg gikk rundt med han, vogn var uaktuelt, bil var uaktuelt, ligge på gulvet ble det også hyl av.. Så har man alle bedrevitere som forteller at det bare er å legge ungen i dogma så sover han nok. Han må bare bli vant til vogna. Nå er han 16 mnd og hater fortsatt vogna. Nå tar det bare en time å legge han da ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg gruer meg til fødsel :/ Har hatt veldig fine fødsler før, men det blir litt anderledes når det er tvillinger. Må si at jeg først og fremst gleder meg til de 12 ukene har passert. Er 8+5 ikke så lenge til da. :) Tar en dag om ganger :happy:
 
Gleder meg ikke til fødsel, men gleder meg til barseltiden.. :) Og gleder meg til magen kommer og jeg begynner å kjenne liv inni der. Da føler jeg at jeg kan slappe litt mer av :)
 
Fødsel tenker jeg på med litt sånn skrekkblandet fryd. Hadde en ikke så fin første fødsel, og en veldig fin andre fødsel. Så sier de at tredjemann er en luring da, så spørs hvordan den blir. Og om vi rekker frem... Gikk ganske fort sist.

OUL derimot _bare_ gruer jeg til...
 
Gleder meg til å kjenne liv og til OUL og bli litt bedre kjent med den lille. Forrige fødsel var fin, mye pga epidural ;-)
 
Fødsel tenker jeg på med litt sånn skrekkblandet fryd. Hadde en ikke så fin første fødsel, og en veldig fin andre fødsel. Så sier de at tredjemann er en luring da, så spørs hvordan den blir. Og om vi rekker frem... Gikk ganske fort sist.

OUL derimot _bare_ gruer jeg til...

Kan jeg spørre om hvorfor du gruer deg til OUL? Redd alt ikke er som det skal?
 
Kan jeg spørre om hvorfor du gruer deg til OUL? Redd alt ikke er som det skal?
Jupp. Tenker at OUL er jo ikke for at vi gravide skal kose oss med en sniktitt, det er jo for å avdekke avvik...
 
Jupp. Tenker at OUL er jo ikke for at vi gravide skal kose oss med en sniktitt, det er jo for å avdekke avvik...

Det er sant, samt fastsette termin. Jeg tenker at dersom det er noe avvik vil jeg helst vite om det, mot å bli overrasket med noe rett etter fødsel.
 
Det er sant, samt fastsette termin. Jeg tenker at dersom det er noe avvik vil jeg helst vite om det, mot å bli overrasket med noe rett etter fødsel.
Ja, det er jeg helt enig i. Men derfor så gruer jeg også. Ikke bare for OUL forresten, men til UL generelt...
 
Back
Topp