Fødsel

Bkno3065662

Blir kjent med forumet
Har nå hatt rier i 25 timer og de blir kraftigere og kraftigere, men er ikke mer åpen enn 1-2 cm. Jm kjenner at hodet til baby ikke er festet helt og de lurer på om hun ligger litt feil med hodet i bekkenet.Ringte sykehuset kl 02.30 i natt da jeg var nesten utslitt og fikk da beskjed om å komme inn. Lå noen timer i badekar men har nå fått en sånn "sovedose" for å se om kroppen klarer å slappe av og hjelpe til. Krysser fingrene for litt søvn og at det går fortere framover !!

Masse masse lykke til :)

Lykke til :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Så spennende :)
Masse lykke til :)

Uff, det var mange timer med rier... Håper søvn har hjulpet litt og at du snart har babyen din i armene dine :-) masse lykke til :-)

Takk alle :)
Riene er nesten "borte" og færre, men jeg får ikke sove. Mannen derimot ligger rak ut i stolen her ;) Kjenner liksom det vondeste med hver rie, men bedre er det! Er fryktelig redd for at de skal sende meg hjem og be meg vente når morfinen har sluttet å virke i og me at jeg ikke åpner meg mer. Orker ikke gå hjemme å ha så vondt enda mer enn jeg gjorde før vi kom hit. Er 40+6 så satser på at de lar meg være her nå. Det tar på kreftene å ha rier skal jeg si! Men prisen er verdt det til slutt sier jo alle ;) Hadde vært den ultimate morsdagsgave etter alt strevet !

Masse lykke til! :D

Off var slik jeg holdt på med min fødsel. Håper det skjer noe for deg snart, og det hadde jo vært flott idag:-) hehe
Masse lykke til:-)

Lykke til. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Morfinen tok nesten alle riene, men de er tilbake nå etter litt trappegåing og stripping. Ble sjekket 08.15 og var 1 cm, nå er jeg 3. Riene startet lørdag morgen rundt 7/7.30 tiden..Så det går sakte men sikkert framover. Straks hoppe i badekaret igjen :) utrolig hvordan kroppen fungerer. I det ene øyeblikket tror man at man skal dø av smertene og i det andre sitter man å ler av mannen som snorker i stolen ved siden av ;) lurer på hvordan det blir når lystgassen tas fram :p

God morsdag alle sammen, med baby i eller utenfor magen :)

Takk alle :)
Riene er nesten "borte" og færre, men jeg får ikke sove. Mannen derimot ligger rak ut i stolen her ;) Kjenner liksom det vondeste med hver rie, men bedre er det! Er fryktelig redd for at de skal sende meg hjem og be meg vente når morfinen har sluttet å virke i og me at jeg ikke åpner meg mer. Orker ikke gå hjemme å ha så vondt enda mer enn jeg gjorde før vi kom hit. Er 40+6 så satser på at de lar meg være her nå. Det tar på kreftene å ha rier skal jeg si! Men prisen er verdt det til slutt sier jo alle ;) Hadde vært den ultimate morsdagsgave etter alt strevet !
Krysser fingrene at du er straks ferdig :)

Etter nesten 45 timer med rier og fire vakter med forskjellige jm fikk jeg keisersnitt da alle kreftene var brukt opp. Åpnet meg fra 3 til 8 cm på 40 min og vannet gikk, men der stoppet det igjen. Ble sjekket og sjekket og til slutt kom legen og jm fram til at lille var en stjernekikker og ville ikke nedover i bekkenet raskt nok. I og med at både psyken min og kroppen jobbet på "overtid"syns de keisersnitt var det rette. 05.57 i dag tidlig kom derfor lille Filippa med sine 3795 gram og 50 cm :) helt perfekt og jeg er overlykkelig og angrer ikke på at jeg ba om/hylgrein meg til keisersnitt til slutt. Det gjør vondt nå, men jeg kan ærlig si at det er verdt det når babyen ikke vil ut samme vei som jeg ønsket ;)

Må også si at epidural og lystgass er fantastiske medikamenter ;p

Back
Topp