Fødsel

Hjertevaffel

Betatt av forumet
Septembermødre <3
Sensommerskattene 2023
Noen her som har hatt hastekeisersnitt og født vaginalt etterpå? Eller tenker at de vil prøve seg på en vaginal fødsel denne gangen?
Lurer på hvordan det gikk?

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Jeg har hatt haste ks med første mann og ville GJERNE føde andre mann vaginalt. Fikk derimot ikke lov siden hun var prematur i seteleie :(

Denne gangen MÅ jeg ha ks siden jeg har hatt to! Litt vemodig at jeg aldri fikk føde vaginalt :cool:
 
Hadde hastesnitt sist, og håper virkelig jeg slipper det denne gang!

Krysser fingrene for vaginal fødsel denne gang
 
Jeg hadde hastesnitt med første og fødte vaginalt med andre. Det var aldri noe spørsmål om å ta keisersnitt med andremann, selv om han var prematur og i seteleie. Men de har sikkert litt forskjellig praksis på de ulike sykehusene. vil aller helst føde vaginalt denne gangen også.
 
Jeg hadde ett haste keisersnitt 08.07.13. Kan velge selv hva jeg ønsker denne gangen.. men er ikke sikker, har heldigvis lang tid på å bestemme meg:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg hadde haste ks med førstemann. . Og med andremann insisterte jeg på at jeg ville føde normalt.. og etter mye om å men så gikk d som jeg ville!!:-)

Og er veldig fornøyd med det!:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg hadde hastesnitt med første og fødte vaginalt med andre. Det var aldri noe spørsmål om å ta keisersnitt med andremann, selv om han var prematur og i seteleie. Men de har sikkert litt forskjellig praksis på de ulike sykehusene. vil aller helst føde vaginalt denne gangen også.

Oi helt klart forskjellig praksis rundt omkring.. Må innrømme at det var tungt å svelga at det ble KS andre gangen også.. Kom mange tårer..
 
Back
Topp