Fødsel :)

£ille£en

Forelsket i forumet
Nå er d ikke lenge igjen til august!!! Enn det? Tiden har fått fort! Tiden er så nær nå. 1000tanker spinner i hodet. Hvordan ser den lille ut? Er hodet festet nå? (håper på siste kontroll i morgen) Hvordan takler jeg fødselen? Når får jeg rier? Hvor liten er lille tupp? Hvor lang er hun? Kommer jeg til å amme? Får jeg masse etterrier?

Ja det er ikke lenge igjen nå....! er spent her og :-)

Jeg og er kjempespent!! :)

Bruker mye tid hver dag til å kjenne etter på fødselstegn..hehe. Hver gang jeg får en kynner lurer jeg på om det er litt vondere i dag enn i går? Varte den litt lengre enn den pleier? Stråler den bak i korsryggen og ned i låra..litt kanskje? ....Blir gaaal :) 

Vil bare få henne ut..nå!! :)

Helt enig! Kjenner etter tegn hele tiden, og tenker på fødselen konstant! Sover veldig lett om natten også, sikkert fordi tankene ligger der hele tiden. GLEDER MEG SÅNN

Ikke lenge igjen nei. Jeg og kjenner etter tegn, og i går var jeg sikker på rier, etter en time med tak hvert 10 min. Men nei da, de gav seg da jeg bare fikk beveget meg litt. Men d er bare 15 dg til mens termin, så det går fort...

Jeg blir sprø av og gå og glede meg hele tiden :-/ drømmer om kjerringråd og tegn til start av fødsel nesten vær natt !! Hehe :-)

Back
Topp