Fødsel

Anemor80

Glad i forumet
Jeg ser på januarforumet 2012 at første baby der er født. 10 uker for tidlig kom han. Alt hadde gått bra heldigvis.
Jeg kjenner at lille snuppa i magen godt kan vente noen mnd til før hun kommer. Trenger ikke ha det så travelt :o)

Så bra at alt gikk bra med han Jeg syns sånt er skikkelig skremmende, håper ikke gutten min har noe hastverk med å komme ut lenge før termin

Huff. Håper lillegutt holder seg inne i magen noen mnd til :-)

Tror både jeg og vetle jenta mi trenger tid å til å forberede oss, så denne ventetiden er god å ha:-)

Huff, det er altfor tidlig! Gjelder å komme seg i god behold over uke 32. Mange som fødes i uke 32. Da kom jeg også!

Det er litt skummelt å høre. Men er veldig bra at det gikk bra med babyen:) Jeg vil gjerne at prinsen vår holder seg inne ivertfall til uke 38:):)

Herremin, har ikke falt meg inn at de små kan begynne å komme allerede...

Jeg ser for meg lillebror tett opptil februar jeg.

Godt det gikk bra med gutten  Men håper selv å ikke føde maange uker før tiden, vill ikke være på sykehuset i lengre tid..

Så godt å høre at alt gikk fint med han :) Har sånn app på iphonen min, gravid-kalender. I går sto det at hvis barnet blir født nå, og alt gjørs riktig, så kan han overleve. Meen, han kan godt være i magen til februar :)

Så bra at alt gikk bra, tenker ikke på at babyen kan komme enda egentlig.

Ikke i 2011 i det hele tatt :)

Altfor tidlig! Men veldig godt å høyra at alt er vel.

Her skal jenta få lov til å halda seg på plass til termin! Treng tid til å bli klare, både eg, pappaen og ho  Ikkje tale om at ho får poppa ut fleire veker før - beina i kross!

Back
Topp