Fødsel...

Nikita27

Andre møte med forumet
Nå begynner jeg faktisk å grue meg til fødselen.....tenker "er det virkelig plass for bebisen?". Har kjent en murrende følelse siden i går i magen...minner litt om diarè etc, mageknip + litt stikkninger - flere med samme??. Finner heller ingen gode liggestillinger...håper vi slipper å vente så mye lenger.

I tillegg lurer jeg på noe, høres sikkert helt teit ut men OK.[:)]
- Er det normalt å være "stelt" nedentil??...patetisk tanke egentlig...
- Kommer dere til å ta med flere skift på sykehuset?? - vil man blø så mye etterpå gjennom truse og bukse...??
- Får vi STORE bind der eller må vi ta med alt dette selv???

jaja, håper alle har hatt en fin påske. Selv har jeg vært alene hjemme - sambo jobber borte så det har blitt en del tv titting, DVD og kabal[;)].
Ser VIRKELIG frem til å få dette overstått....

Er det normalt å være "stelt" nedentil?? Det har jeg lurt på også, men jeg kommer med buskas for orker ikke noe kløe pga barbering etter fødselen, blir vel nok styr der nede.
- Kommer dere til å ta med flere skift på sykehuset?? vil man blø så mye etterpå gjennom truse og bukse...?? Jeg tar med to bukser, kongsvinger har store truser som jeg har blitt anbefalt å bruke mens jeg er der.
- Får vi STORE bind der eller må vi ta med alt dette selv??? Sykehuset holder meg med bind også mener jeg.

[:D]Du kan jo ringe føden og spørre der, så vet du hva du skal forholde deg til.[:D]

vær trygg! Babyen kommer ut uansett [;)][;)][;)]

det er vel litt forskjellig hva folk gjør. Det ene er sikkert ikke mer normalt enn det andre. Personlig "må" jeg være stelt der nede fødsel eller ikke, så jeg gjør ikke noe annerledes enn jeg pleier [:)]
Det er individuelt hvor mye man blør, men man får bind ( store bleier [;)]) på sykehuset + truer. ( ihvertfall der jeg har født. AHUS ) Dette har holdt tingene på plass og holdt så jeg ikke har blødd igjennom.

Skjønner godt at du vil få det gjort! Det er en fantastisk opplevelse så jeg håper du får en finfin fødsel.
LYKKE TIL! [:)][:)][:)]

Back
Topp