Fødsel

snopeguri

Elsker forumet
Hadde en skrekkelig lang og tøff fødsel med førstemann, så vil nå høre deres erfaringer. Går det virkelig fortere med nr 2??[:)]

med, for jeg lurer også.

17 timer med første.26 med andre

17 med første, totalt fem timer med andre, fra første rien, til tross for at det var setefødsel. Gikk så kjapt og greit atte.

ORIGINAL: Buffeluremamma

med, for jeg lurer også.

[;)]

Mye raskere!!
En drømmefødsel, det hadde jeg ikke trodd...

Lover bra...[:D]

12 timer med første, 23 timer med nr to....

[&:]38 timer med nr 1.(fra 4 cm - til fødsel) Fra første rie,og havnet på¨føden 76 timer.....

[:-]15-20 minutter med nr 2(fra 4 cm - til fødsel) Fra første rie,og havnet på føden 1,5 time[8D][:D]

ORIGINAL: MICAmor

[&:]38 timer med nr 1.(fra 4 cm - til fødsel) Fra første rie,og havnet på¨føden 76 timer.....

[:-]15-20 minutter med nr 2(fra 4 cm - til fødsel) Fra første rie,og havnet på føden 1,5 time[8D][:D]

oi!Det var forskjell....[:-]

fra 10 ttimer til 2 timer, så en god del fortere ja. MEN jeg ble satt i gang med andremann da, så kan jo være det var grunnen. Var ikke moden da jeg ble satt i gang

Ble satt igang pga SF med førstemann. Brukte 1 time og 20 min. Da startet førdelen med vannavgang.

Våknet ca 0330 da jeg kjente fødselen var igang med nr.to. Hadde regelmessige rier som tok seg sakte med sikkert opp. Var på sykehuset ca 0930 med 6 cm åpning. Jonas var født kl 1210[:)]
Men da måtte de ta vannet etter første pressrie. Så alt i alt, det tok lengre tid med andremann her.

mye raskere her med nr. 2. Begge startet med at vannet gikk.

1. 13 timer fra vannavgang
2. 2 timer fra vannavgang

Første var ks..

Nr 2 tok det 16 timer, var lang drygg som fan! ! ! mange timer med vondte og NULL fremgang...
Nr 3 tok det 4 timer fra første rie til hu var ute... var jævlig på sin måte, men jammen glad for at det gikk så fort ja iforhold til nr 2 [:)]

Desverre.

Maxin sin fødsel ca 12 timer.

Mini sin fødsel ca 37 timer.

Håper denne fødselen går litt kjappere for å si det sånn.

46 timer med første! Har ikke turt å tenkt tanken på en nye enda for å si det sånn[;)]

Tidsmessig så var fødsel nr 2 omtrendt like lang som 1mann, men den virket mye raskere fordi at jeg visste hva som skjedde, osv. Me nr 1 var jeg mye mere usikker.

Back
Topp