Fødsel uten trykketrang

Eliz92

Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Til dere som har opplevd dette, hvordan ble neste fødsel? Ble denne også uten trykketrang eller fikk dere den neste gang?

Jeg hadde ikke trykketrang pga epidural med første vaginale fødsel. Her kom den allerede på 8 cm ved neste fødsel og den var uten epidural.

Aldri hatt trykke trang med mine fødsler. Og har prøvd både med og uten epidural :)
Oki takk :) kanskje jeg bare må forberede meg på at det skjer neste gang også :) egentlig håper jeg litt på det :) siden første fødsel gikk fort.

Fikk trykketrang med nr 2 fra 5 cm. Men gikk heldigvis fort fra 5- 10 cm Hvis ikke hadde jeg blitt gal trur jeg.

Jeg fikk heller ikke det med noen av mine to. Fikk ikke epidural. Spent på hvordan det blir nå med nr 3

Jeg hadde trykketang, men tror ikke pressriene var sterke nok, for jeg klarte ikke å jobbe med dem, og jeg var så sliten og langt inne i tåken av smerte og alt, så jeg motarbeidet pressriene i stedet. Ble satt riestimulerende drypp da, og økt og økt, og så klarte jeg ikke annet enn å presse med :p

Jeg hadde ikke trykketrang ved første fødsel. Vet ikke hvorfor. De ba meg trykke, så da gjorde jeg det, men følte aldri at jeg måtte. Andre gangen kom trykketrangen. Alt var veldig naturlig og greit. :)
Edit: Uten epidural begge ganger.

Jeg merket aldri noen trykketrang med nr. 1 så er veldig spent på hvordan neste fødsel vil bli..

Jeg hadde epidural og fikk veldig trykketrang ved 7cm, men måtte holde igjen til jeg var 10cm før jeg fikk lov å trykke som var helt forferdelig..

Back
Topp