fødsel til helga?

ma 84

Elsker forumet
Da jeg gikk med Christoffer fikk jeg beskjed om at jeg ville fø iløpe av kort tid(av en dame som jeg hadde pratet med), det gikk ikke en uke heller og der var Christoffer født.
Jeg spurte henne denne gangen også, og da mente hun at fødselen ville skje iløpe av helga, eller til helga, så nå er jeg spent hadde vært greitt å blitt ferdig med fødselen nå, så jeg venter i spenning, enn om hun har rett denne gangen også?

Men jeg tørr ikke være 100% sikker da, er så leit hvis det ikke skjer noe.

Men jeg er spent allikevell da [:D]
sitter med masrier og masse kynnere, og er i dårlig form, det må da bety noe!

Jeg og tror jeg satser på den gitt, er utrolig sliten gidder ingen ting.Orker knapt å prate med folk
kansje for at jeg er litt skuffet for at jeg vil så gjerne ha babyen min her!
Fredrik sa det i morgest han å, han pekte på grindsenga inne på rommet vårt, "der skal babyen ligge å sove mamma"
ÅÅÅÅ jeg gleder meg sånn, det er noen skikkelige tak i magen og ryggen til tider så at det er noe øving er jeg ikke i tvil om. Så da satser vi på helga, ikke noe lenger nei! Da vil jeg ha babyen min her ja![:)]

Jeg har termin i morgen, håper på at noe skal skje, men hun dukker nok ut i den vide verden i helgen tenker jeg.. Jeg går med 1 cm åpning, så håpe på at noe skjer..

vi får se hvem som får først da, hehe

jeg har termin på lørdag.. [:)]
satser på å ikke gå lenger enn helgen, men tror nok jeg får et desember barn.. :(

du får ha lykke til alenemamma_86

har termin på søndag så håper at det skjer noe i løpet av uken...
spennende da ma 84 om hun tar rett denne gang...hadde vært fint da...

lykke til..

klem[:)]

takk for det.. [:)] det må du og ha, håper du får babyen din snart... [;)]

det gjør jeg å. begynner å bli klar av gå sånn, men nå er det bare ca 11 dager igjen, hvis jeg ikke må gå maks overtid. 2 av mine venninner har gått nesten 3 uker overtiden.
håper jeg slipper det

uff.. eg kommer til å nekte å gå 3 uker overtid.. men kan fort bli det hvis jeg ikke er moden.. [:(]
men jeg skal på ultralyd 5 desember hvis jeg ikke har født før. da er jeg tolv dager over menstermin.. men eg satser på helgen eg.. [:D]

Lykke til.....

Jeg vil også ha fødsel i helga hvis jeg får velge selv...........

det ble fødsel til helga, fredag kl 09.33 kom Isac til. hun hadde vist rett!

Back
Topp