Fødsel som nærmer seg??

ED 2024

Flørter med forumet
Jeg er i uke 34 og har de siste dagene vært i utrolig dårlig form. Mye kvalm og begynner også å få en del kynnere når jeg beveger meg, Føler nedsatt allmenntilstand og klarer ikke gjøre så mye.

Ved forrige fødsel var jeg i superform frem til ungen pluppet ut. Nå føler jeg meg veldig dårlig og i rar form. Har også kjent stikking i brystene. Kan det være fødselen som nærmer seg? Noen som har hatt det slik!?

Min erfaring er at kroppen gjør seg klar til fødselen mye tidligere med nr 2. Det var i hvert fall sånn for meg. Jeg gikk med kynnere og nedpress siden uke 34/35, men babyen kom 39+4. Med førstemann kjente jeg ingenting før selveste fødselsdagen. :)

Kjenner at babyen har forflyttet seg mye ned og kjenner bevegelsene i skambeinet. Mye svakere bevegelser men like ofte som før. Formen er mye bedre igjen. Velger å tro at baby er på vei ut om par-tre uker.

Huff kjedelig! Er i samme form som du i uke 33, holder på å blir gal:grumpy:Håper ikke det varer til 2 uker over termin…
Hvordan går det med deg nå?

Huff kjedelig! Er i samme form som du i uke 33, holder på å blir gal:grumpy:Håper ikke det varer til 2 uker over termin…
Hvordan går det med deg nå?
Formen er en helt annen nå. Hadde noen uker der jeg tenkte med grøss å gru å gå i fødsel med så laber form og få reserver. Er nå i uke 39 og føler meg i fin form, sterk og klar for fødsel. Håper på det samme for deg! <3

Jeg kommer ofte over i sånn kvalme periode igjen . Jeg er fjerdegangs , man vet ikke helt årsaken til alle symptomene . Men det er ikke til å stikke under en stol at babyen presser på alt inni der og da også kvalmesenteret , det er også hormonelt . Kroppen gjør seg gradvis klar . Jeg er 31+5 og hatt et par uker med mye kvalme og også så mye at jeg var sikker på at det kom opp . Har født alle mine over termin :Heartred

Back
Topp