Fødsel programmer på tv...

Rog90

Glad i forumet
...ser dere på dette eller styrer dere unna? Har ikke sett tidligerr, men ble litt fristet til å se den nye på tlc, baby changes everything, men er redd d bare er skrekk historier som gjør meg mer utrygg på fødsel enn hva jeg allerede er. Samtidig om.det er vanlige fødsler er det kanskje greit som mental forbereding. Noen som så dette programmet i går eller har erfaring med å se andre programmer :)?

Jeg ser på fødeavdelingen på fem, obs jeg er gravid og barnet i magen på TLC. Joda det er noen skrekkhistorier der, men hvorfor ikke være forbredt på slike ting og heller bli positivt overrasket? For det er lite vi kan gjøre med fødsel.. men jeg syntes det er veldig fint å se, for jm og nettet forteller oss ikke alt.. og sjansene er små for at det som skjer på tv som er skrekkfødsel skjer akuratt deg, men da vet man om det, og det går jo bra til slutt☺ mange som er i fødsel som har revnet, som ikke har merket noen ting, så tror ikke man legger merke til mye i fødsel annet enn å få ut denne ungen :p

Jeg så ikke det programmet, men jeg er heftig følger av alle andre fødeprogrammer :) Det er fordi jeg interesserer meg for slikt fra før. Ikke blir jeg redd av det heller. Det eneste jeg styrer unna, er Youtube-fødsler :p

Jeg har tidligere sett jordmødrene som ligger på NRK nett-TV. Nå ser jeg på One born every minute. Alle sesonger ligger på youtube :) Hylgriner når jeg ser fødsler, men klarer ikke la være.

Når jeg var gravid første gang så jeg på allt! Etter at sønnen blir født takler jeg ikke å se på de programmene lenger. Bare prøver å ikke tenke så mye på att hun må ut etterhvert..!

Jeg har sett det meste, og synes det er nyttig å se. Det som blir mest likt oss er de gamle episodene av de norsk "Jordmødrene" som gikk på nrk i 2008/2009. De ligger på nrk nett-tv :) Anbefales! :)

Ellers har jeg sett "Ops jeg er gravid" på TLC. Nesten litt morsomt, og det går jo alltid bra tilslutt. Merkelig at noen kan være gravide uten å kjenne det :o

Jeg styrer unna alt sånt fordi jeg bare griner ❤️ Veldig mye serier og annen TV jeg heller ikke kan se pga det. Nyheter tror jeg at jeg har sett 2 ganger i hele år...

Gråter fordi ting er så fint
Gråter fordi folk er så fæle
Gråter av alt og ingenting

Uavhengig av om det er "på ordentlig" eller bare oppdiktet

Ser på det jeg kommer over. Også søker jeg på YouTube og nettet generelt etter alle mulig klipp!

Elsker å se på slikt. :)

Jeg elsker sånt! Har ikke så mange TV-kanaler, men har sett jordmødrene på NRK nett-TV og alle mulige klipp og serier på YouTube. Alle fødsler er forskjellige, men har samtidig likheter. Jeg liker å være så godt forberedt som mulig - også på negative ting som kan oppstå.

Back
Topp