Fødsel på gang?

Lambi_tt

Elsker forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Marshmallows2021
Dette er jo helt nytt for meg så vet ikke hvordan det skal føles.
Vært i fin form de siste mnd, bekken og symfyseplagene har gitt seg og det eneste jeg har merket er at der har blitt tyngre å snu seg.
Men de 2 siste dagene har jeg hatt en økende smerte i magen og mot endetarmen. Den er veldig øm og det er sinnsykt vondt å sette seg/reise seg opp. Egentlig all bevegelse for magen utløser en stikkende smerte. Tror ikke det kan være bekken da det ikke er vondt å bevege beina.
Føles nesten ut som en saks blir stukket opp i mellomkjøttet og opp i magen. [emoji50]
Ringte føden i går, de sa det kunne være noe som strakk seg.
Nesten så jeg ikke klarer å sette meg på toalettet, og det er noe jeg gjør hyppig om dagen.
Noen som har opplevd lignende?? Har en mnd igjen og kjenner det blir tøft om det skal fortsette ut tiden.

Kan være nerver i klem dette. Kan ofte beskrives som knivstikk :)

Jeg plages med trykk og stikking, kjennes ut som det kommer ned i underlivet. Har ofte smerter i magen om natta, gir seg hvis jeg går på do. Har ikke termin før 28/12, så jeg regner med det er normalt. :hilarious: I og med at symfysesmerter er redusert kan det hende hodet er festet, smerter i bekken blir ofte redusert etter det :)

Jeg har også hatt endel stikninger "der nede" den siste uken samt endel stråling ned i beina. Hodet er ikke helt festet ennå men det er godt nede i bekkenet så det er nok det jeg kjenner. Bekkenet er på ingen måte bra men det ble mye bedre omtrent nøyaktig som dette begynte og det sies jo at hodet kan stabilisere bekkenet litt når det kommer så langt ned så alt tyder jo på at det er derfor. Det føles ikke som fødselen er i gang eller kommer til å skje med det første likevel.

Ring føden om du er usikker på hva som skjer❤️ Uansett lykke til❤️

Har du normal avføring og får ut luft? For luft som "sitter fast" kan kjennes litt som du beskriver. Pluss at man har et hode i bekkenet sitt som ikke alltid gjør saken bedre :)

Tusen takk for alle tilbakemeldinger [emoji4] Ingen problemer med å gå på do eller luft. Og lillegutt har liggi festet en stund. Håpet det ville gi seg, med takene blir kraftigere og kraftigere. Eneste som hjelper er å stå å vugge litt [emoji1]Spennende å se hva som skjer...

Tusen takk for alle tilbakemeldinger [emoji4] Ingen problemer med å gå på do eller luft. Og lillegutt har liggi festet en stund. Håpet det ville gi seg, med takene blir kraftigere og kraftigere. Eneste som hjelper er å stå å vugge litt [emoji1]Spennende å se hva som skjer...
Oi, så spennende :nailbiting: tror du det er starten på noe?har du tatt tiden? Snakket med føden? :)

Ingenting regelmessig foreløpig. Skal på vektkontroll på sykehuset på tirsdag hos gynekologen der så håper hun kan gi mer svar.
Tror ikke det er noe farlig, men veldig slitsomt å gå sånn... Ihvertfall hvis det skal holde på sånn i nøyaktig en mnd til keisersnitt [emoji45]

Ingenting regelmessig foreløpig. Skal på vektkontroll på sykehuset på tirsdag hos gynekologen der så håper hun kan gi mer svar.
Tror ikke det er noe farlig, men veldig slitsomt å gå sånn... Ihvertfall hvis det skal holde på sånn i nøyaktig en mnd til keisersnitt [emoji45]
Uff, blir slitsomt hvis det ikke roer seg ja :(

Håper du får noen svar i morgen :)

Back
Topp