fødsel på gang?

Leilei24

Flørter med forumet
Har hatt noen pyse rier i noen timer nå.våknet 2 ganger med mageknip smerter. Og 3 gang klarte jeg ikke sove. Så nå sitter jeg her. Har begynt å skrive ned kl jeg kjenner smertene :) men kan fort bare være mageknip og.. så jeg vekker verken man eller ringer mamma før jeg er sikker ;) krysser fingrene :)

Så spennende:) jeg hadde mageknipe før riene satte skikkelig i gang. Masse lykke til:D

Sent from my iPhone using BV Forum

Krysser fingrene for deg! Har låge med rier siden kl 11, men føler kanskje de har dabbet av litt. Krysser fingrene for oss begge! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kjennes ut som rier. Hvertfall de første ;) og måtte på dass og nå. Termin om 2 dager så nå håper jeg :) vondt i ryggen og rumpa og..

Kan ikke annet enn å håpe for oss begge at det er the real thing denne gangen :-) Slitsomt å gå slik, både for kropp og psyke

Krysser fingrene for at det er fødsel på gang:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Nå har jeg satt frem barna sitt som de skal ha med til mine foreldre. :-) husker jeg satt sånn her med fødsel nr 1. Og det ble plutselig fortgang i ting ;) så gjør alt klart til avreise hvertfall og vekker mannen når jeg føler jeg må

Hvordan er det mulig at regelmessige rier gjennom en hel natt, bare stopper opp og alt forsvinner ut i ingenting? :(

Nå har jeg satt frem barna sitt som de skal ha med til mine foreldre. :-) husker jeg satt sånn her med fødsel nr 1. Og det ble plutselig fortgang i ting ;) så gjør alt klart til avreise hvertfall og vekker mannen når jeg føler jeg må
Så spennende:-) Lykke til<3

Lykke til! :D

Masse lykke til!! Håper riene tar seg opp!!

Masse lykke te :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Back
Topp