Fødsel på gang..?

SmåBarnsMamma

venter vårt fjerde nurk <3
Dro inn på føden i går pga blødning, der ble det registrert rier som kom 3-4 stk iløpet av hvert 10 min..Som det har vært med begge fødslene mine tidligere, har jeg ikke merket en eneste rie før jeg har måttet presse. Sjekket åpningen og det var ca 2 cm. Ble innlagt og fikk lungemodningssprøyte og K-vitaminer. I løpet av kvelden holdt riene på, men jeg valgte å reise hjem for å kunne hvile meg skikkelig. Våknet etter en HEL!! natt med søvn, merket da at blødningen hadde tatt seg opp litt mer, så valgte å ringe fødselslegen og fikk komme inn på sjekk et par timer etterpå. Det har foreløpig ikke skjedd noe særlig med åpningen, men riene er der, så nå blir det å jakte etter det minste tegn, og reise rett inn. Første fødsel tok 1 t og 49 min (uke38), andremann tok 42 min (uke35). Så har ikke mye tid å surre bort :P Ihvertfall evig takknemlig for at alt er klart, og at sykehusbagen var pakket i går!
Er så spentnå, selvom jeg skulle så gjerne ønske lille gutt ville holdt seg inne en uke eller to til!

Samme som meg det :) hadde skikkelig vondt i magen igår..men det ga seg.. var på sjekk idag og hadde 2 cm åpning :) her har jeg ikke alt klart så syns h*n kan vente 2 uker til :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Ojoj- to stykker i fødsel på en gang! Skulle tro det var september allerede :P

Masse lykke til! Spent på oppdateringen!

Ja, hvordan går det? :)

<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13

Back
Topp