Fødsel på gang eller??

baby 79

Betatt av forumet
Jeg har kjent en del stikking i livmorhalsen, spesielt når jeg reiser meg og når jeg går..

Av og til må jeg bare sette meg ned, for det gjør så vondt/ubehagelig..

Hodet har nå festet seg.. 4 uker igjen til terminen, noen som vet hva dette kommer av?

Er det modning..eller kan det være tegn på at fødselen starter snart..?

Takker for alle svar!!!

Klemmer i fleng

Hei! det er vanlig at det presser og stikker litt når hodet står nedover ja,trenger ikke være et tegn til fødsel.....men man modnes jo mer og mer fram mot terminen og alt blir jo mer føyelig og tøyelig etterhvert.
når du kommer så langt at fødselen har startet så er du ikke i tvil, man kan kjenne en del murring og trykk mot underlivet i forkant....elller det kan komme uten forvarsel.en slimpropp løsner oxo gjerne før en fødsel , men det er så individuelt når den går....det kan være uker, dager, timer før fødsel.man trenger ikke oppdage den heller.
men som sagt, du er ikke i tvil når fødselen er i gang, da skjønner du d, selv om man gjerne ikke tror det nå.....[:)]

lykke til!

Det trenger ikke ha noe med fødselen å gjøre, i alle fall ikke at den starter nå. Er nok bare livmorhalsen som modnes, dette kan kjennes ubehagelig ut. Uansett, lykke til med den forestående fødselen!

Back
Topp